গুগল পিক্সেল ৭ ছিৰিজ হৈছে গুগলৰ ইন-হাউছ প্ৰডাক্ট যি সামগ্ৰিকভাৱে অধিক অনুকূলিত পৰিৱেশনৰ বাবে ফ্লেগশ্বিপ-লেভেলৰ টেনছৰ জি২ চিপছেটৰ সৈতে আহে। ইয়াৰ উপৰিও ইয়াত AMOLED ডিছপ্লে, Mali-G710 MP7 GPU, HDR10+, নূন্যতম 8GB/128GB সমৰ্থন, USB Type-C 3.2 পৰ্ট, আকৰ্ষণীয় কেমেৰা, ইত্যাদিও আছে। অৱশ্যে দেখা গৈছে যে পিক্সেল ৭ আৰু ৭ প্ৰ’ মডেলত এতিয়াও একাধিক সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে। ইফালে কিছুমান ব্যৱহাৰকাৰীয়ে গুগল পিক্সেল ৭ আৰু ৭ প্ৰ’ হেডফোন জেক / এডাপ্টাৰ নট ৱৰ্কিং সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে।
এতিয়া, যদি আপুনিও এনে সমস্যাৰ সন্মুখীন হোৱা ভুক্তভোগীসকলৰ ভিতৰত এজন তেন্তে ইয়াক সমাধান কৰিবলৈ এই সমস্যা সমাধান গাইড সম্পূৰ্ণৰূপে অনুসৰণ কৰাটো নিশ্চিত কৰক। আমি সকলোৱে জানো যে প্ৰতিটো স্মাৰ্টফোনৰ OEM এ যোৱা কেইবছৰমানৰ পৰা বেছিভাগ ডিভাইচৰ পৰা নেটিভ ৩.৫ মিমি অডিঅ’ প’ৰ্টটো ডিচিং কৰিবলৈ আৰম্ভ কৰে। Google Pixel 7 & Pixel 7 Pro দুয়োটা ডিভাইচতে 3.5mm অডিঅ’ প’ৰ্ট আউট অৱ দ্য বক্স নাই। সেইবাবেই ব্যৱহাৰকাৰীসকলে নিৰৱচ্ছিন্ন অডিঅ’ মানদণ্ডৰ বাবে Google USB-C to 3.5mm Adapter থকাটো পছন্দ কৰিছে৷
কিন্তু দেখা গৈছে যে গুগল ষ্ট’ৰৰ পৰা ক্ৰয় কৰা অফিচিয়েল এডাপ্টাৰেও সঠিকভাৱে কাম নকৰে। এতিয়া, ডাঙৰ সমস্যাটো হ’ল একেটা এডাপ্টাৰেই অন্য এণ্ড্ৰইড ডিভাইচত আৰু আনকি মেকবুকতো ভালদৰে কাম কৰি আছে। এতিয়ালৈকে গুগল পিক্সেল ৭ ছিৰিজৰ ডিভাইচসমূহত কেৱল সংযোগ বা ধৰা নপৰা সমস্যাটোৱেই দেখা দিছে যিটো নিশ্চিতভাৱে বিৰক্তিকৰ হৈ পৰিছে। ত্ৰাণকৰ্তা অংশটো হ’ল আপুনি ইয়াৰ বাবে চিন্তা কৰাৰ প্ৰয়োজন নাই কাৰণ ইয়াত কেইটামান ৱৰ্কআৰউণ্ড উপলব্ধ।
পৃষ্ঠাৰ বিষয়বস্তু
- সমাধান: গুগল পিক্সেল ৭ আৰু ৭ প্ৰ’ হেডফোন জেক / এডাপ্টাৰ কাম কৰা নাই
- ফোনটো ৰিবুট কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক
- ফোনটো সুৰক্ষিত মোডত পুনৰাৰম্ভ কৰক
- ইউএছবি অডিঅ’ ৰাউটিং সক্ষম কৰক
- ডিফল্ট ইউএছবি কনফিগাৰেচন ছেট কৰক
- এডাপ্টাৰৰ শাৰীৰিক ক্ষতিপৰীক্ষা কৰক
- সংযোগ বিচ্ছিন্ন কৰক আৰু এডাপ্টাৰপুনৰ সংযোগ কৰক
- টাইপ-চি পোৰ্টটো লাহেকৈ পৰিষ্কাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক
- পিক্সেল 7 শৃংখলাত এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক
- 3.5 মিমি এডাপ্টাৰলৈ আন এটা ইউএছবি-চি ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক
সমাধান: গুগল পিক্সেল ৭ আৰু ৭ প্ৰ’ হেডফোন জেক / এডাপ্টাৰ কাম কৰা নাই
সমস্যাটো সমাধান নোহোৱালৈকে সকলো সমস্যা সমাধান পদ্ধতি এটা এটাকৈ অনুসৰণ কৰাটো অতিশয় বাঞ্ছনীয়৷ গতিকে, আৰু সময় নষ্ট নকৰাকৈ, ইয়াৰ মাজলৈ জপিয়াই যাওঁ আহক৷
- ফোন পুনৰাৰম্ভ কৰাৰ চেষ্টা কৰক
আপোনাৰ Google Pixel 7 বা 7 Pro পুনৰাৰম্ভ কৰিলে আপোনাক চিস্টেমৰ পৰিৱেশন, ক্ৰেচ, ফ্ৰীজ, সংযোগ সমস্যা, আৰু অধিক সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।
- ডিভাইচটোত পাৱাৰ + ভলিউম আপ বুটামবোৰ টিপক আৰু ধৰি ৰাখক।
- পুনৰাৰম্ভত টেপ কৰক।
টোকা: যদি আপোনাৰ ডিভাইচটো পাৱাৰ অন নহয় আৰু ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ কম বেটাৰী থাকে তেনেহ’লে ইয়াক 10 মিনিটৰ বাবে চাৰ্জ কৰক আৰু ৰিবুট কৰক।
যদি ওপৰোক্ত পদ্ধতিটোৱে আপোনাৰ বাবে কাম নকৰে তেন্তে আপুনি তলৰ বিকল্প পদক্ষেপবোৰ পৰীক্ষা কৰা উচিত।
- ডিভাইচ পাৱাৰ চাইকেল (প্ৰায় 30 ছেকেণ্ড) নোহোৱালৈকে পাৱাৰ বুটামটো টিপক আৰু ধৰি ৰাখক আৰু তাৰ পিছত মুকলি কৰক।
- ৰিবুট প্ৰক্ৰিয়া টো সম্পূৰ্ণ হ’বলৈ কেইছেকেণ্ডমান ৰখাহ’ব।
- যদি আপোনাৰ ডিভাইচপাৱাৰ অন নহয়, ডিভাইচটো আংশিকভাৱে চাৰ্জ কৰক আৰু পুনৰ চেষ্টা কৰক
- ফোনটো নিৰাপদ অৱস্থাত পুনৰাৰম্ভ কৰক
স্মাৰ্টফোনত থকা ছেফ মোডে কিছুমান ক্ষেত্ৰত আমনিদায়ক হোৱা সংঘাতপূৰ্ণ তৃতীয় পক্ষৰ এপ্লিকেচনসমূহ নিৰ্ণয় কৰিবলৈ অতি উত্তম কাম কৰে। নিৰাপদ অৱস্থাই ডিভাইচত থকা সকলো তৃতীয় পক্ষৰ এপ আৰু সেৱা সাময়িকভাৱে নিষ্ক্ৰিয় কৰে যাতে সমস্যাটো এতিয়াও দেখা গৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিব পাৰি।
- Google Pixel 7/7 Pro ডিভাইচটো অন কৰাটো নিশ্চিত কৰক।
- এতিয়া, Power + Volume Up বুটামবোৰ একেলগে কেইছেকেণ্ডমানৰ বাবে টিপি ধৰি ৰাখক।
- আপুনি ‘পাৱাৰ অফ’ প্ৰমপ্টটো দেখিব তাৰ পিছত বুটামবোৰ এৰি দিব।
- ইয়াৰ পিছত, ‘সুৰক্ষিত অৱস্থালৈ পুনৰাৰম্ভ’ বিকল্পটো ওলোৱালৈকে পুনৰাৰম্ভ বিকল্পটো টেপ কৰক আৰু ধৰি ৰাখক।
- এতিয়াই বুটামবোৰ এৰি দিয়ক আৰু অস্বীকাৰ পঢ়ক।
- নিশ্চিত কৰিবলে ঠিক আছে টেপ কৰক > আপোনাৰ ডিভাইচ এতিয়া সুৰক্ষিত অৱস্থাত বুট হ’ব ।
- আপুনি পৰ্দাৰ তলৰ বাওঁফালে ‘নিৰাপদ মোড’ লিখনী চাব পাৰিব৷
- এয়াৰপ্লেন মোড বন্ধ কৰাটো নিশ্চিত কৰক আৰু তাৰ পিছত আপুনি যি বিচাৰে ডিভাইচ আৰু বৈশিষ্ট্যসমূহ পৰীক্ষা কৰক।
- এবাৰ সকলো কৰা হ’লে, আপুনি ডিভাইচটো সাধাৰণভাৱে পুনৰাৰম্ভ কৰিব পাৰিব সুৰক্ষিত অৱস্থাৰ পৰা ওলাই যাবলৈ ।
- USB অডিঅ’ ৰাউটিং সামৰ্থবান কৰক
আপুনি কৰিব পৰা আন এটা কাম হ’ল এডাপ্টাৰে কাম কৰি আছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ তলৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰি আপোনাৰ Google Pixel 7/7 Pro ডিভাইচত USB অডিঅ’ ৰাউটিং বিকল্প অন কৰক।
- ডিভাইচ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > চিষ্টেমত টেপ কৰক।
- ডেভেলপাৰ অপচনচলৈ যাওক > তললৈ স্ক্ৰ’ল কৰক আৰু ‘মিডিয়া’ বিকল্পটো বিচাৰক।
- এতিয়া, ‘ইউএছবি অডিঅ’ ৰাউটিং অক্ষম কৰক’ত টেপ কৰক আৰু ইয়াক অক্ষম কৰক।
- যদি সমস্যাটো অব্যাহত থাকে, পৰৱৰ্তী পদ্ধতিলৈ যাওঁক।
- অবিকল্পিত USB বিন্যাস সংহতি কৰক
আপুনি আপোনাৰ Google Pixel 7/7 Pro মডেলত ‘ডিফল্ট USB কনফিগাৰেচন’ বিকল্পটো ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহ মেনুৰ জৰিয়তে ‘কোনো ডাটা ট্ৰেন্সফাৰ’লৈ সলনি কৰিবলৈও চেষ্টা কৰিব পাৰে যাতে এডাপ্টাৰটো এবাৰ সংযোগ কৰাৰ পিছত চিস্টেমে সঠিকভাৱে ধৰা পেলোৱাটো নিশ্চিত কৰিব পাৰে। ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহ বাকচৰ বাহিৰত লুকুৱাই ৰখাৰ লগে লগে, আপুনি ইয়াক হস্তচালিতভাৱে সামৰ্থবান কৰিব লাগিব৷ তেনে কৰিবলৈ:
- ছেটিংছ এপ খোলক > ফোনটোৰ বিষয়ে টেপ কৰক।
- সংখ্যা নিৰ্মাণ কৰক > ব্যৱস্থাপ্ৰণালীলৈ যাওক নিৰ্ব্বাচন কৰক।
- বিল্ড নম্বৰত সাতবাৰ টেপ কৰক যেতিয়ালৈকে আপুনি বাৰ্তাটো দেখা নাপায় আপুনি এতিয়া এজন ডেভেলপাৰ!
- ই আপোনাৰ ডিভাইচত ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহ সামৰ্থবান কৰে।
- এতিয়া, পূৰ্বৰ পৰ্দালৈ উভতি যাওক আৰু তলত ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহ বিচাৰিব।
- তাৰ পিছত তালিকাৰ পৰা ‘Default USB configuration’ বুলি সন্ধান কৰক।
- ‘কোনো ডাটা ট্ৰেন্সফাৰ নাই’ ছেট কৰাটো নিশ্চিত কৰক আৰু ডিভাইচটো পুনৰাৰম্ভ কৰক।
- ইয়াৰ পিছত, আপুনি এডাপ্টাৰ সংযোগ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰিব পাৰে, আৰু সমস্যাৰ বাবে পৰীক্ষা কৰিব পাৰে ।
- এডাপ্টাৰৰ শাৰীৰিক ক্ষতিৰ বাবে পৰীক্ষা কৰক
আপুনি এডাপ্টাৰ তাঁৰ বা পৰ্টেৰ দৈহিক ক্ষতিৰ বাবেও পৰীক্ষা কৰিব লাগে যাতে কোনো ফাটি যোৱা অৱস্থা নাই । কেতিয়াবা একাধিক স্তৰৰ আৱৰণৰ বাবে বাহিৰৰ পৰা বেঁকা তাঁৰডাল ভাল যেন লাগিব পাৰে কিন্তু আভ্যন্তৰীণভাৱে সহজেই ক্ষতিগ্ৰস্ত হ’ব পাৰে। যদি আপুনিও একে অনুভৱ কৰিছে, সমস্যাটো ক্ৰছ-চেক কৰিবলৈ অন্য ডিভাইচত এডাপ্টাৰ ব্যৱহাৰ কৰাটো ভাল৷ - এডাপ্টাৰ বিচ্ছিন্ন আৰু পুনৰ সংযোগ কৰক
কিছুমান প্ৰতিবেদনে এইটোও দাবী কৰিছে যে এডাপ্টাৰটো Google Pixel 7 বা Pixel 7 Pro ৰ সৈতে বিচ্ছিন্ন আৰু পুনৰ সংযোগ কৰিলে সংযোগৰ গ্লিচসমূহৰ লগতে চিস্টেম ধৰা পেলোৱা সমস্যাসমূহ সহজেই সমাধান হ’ব পাৰে।
- টাইপ-চি পোৰ্টটো লাহেকৈ পৰিষ্কাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক
যদি এনে হয়, আপোনাৰ ডিভাইচৰ টাইপ-চি পোৰ্টত কিছু লেতেৰা বা ধুলি আছে তেনেহ’লে পোৰ্টটো লাহেকৈ পৰিষ্কাৰ কৰিবলৈ কাগজৰ ক্লিপ বা এয়াৰ ব্লো ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক। - পিক্সেল 7 শৃংখলাত এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক
যদি কোনো ৱৰ্কএৰাউণ্ড কামত নাহে তেনেহ’লে তলৰ পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি গুগল পিক্সেল 7/7 প্ৰ’ মডেলত ফেক্টৰী ৰিছেট কৰাৰ চেষ্টা কৰাটো নিশ্চিত কৰিব।
- ছেটিংছ এপ খোলক > চিস্টেমলৈ যাওক।
- ৰিছেট বিকল্পসমূহ নিৰ্ব্বাচন কৰক > সকলো তথ্য মচি পেলাওক (ফেক্টৰী ৰিছেট) টেপ কৰক।
- এতিয়া, সকলো ডাটা মচি পেলাওক > আপোনাৰ ডিভাইচৰ পিন সুমুৱাওক টেপ কৰক।
- সকলো তথ্য মচি পেলাওক বিকল্প নিৰ্ব্বাচন কৰি নিশ্চিত কৰক।
- ডিভাইচটোৱে ফেক্টৰী ৰিছেট পদ্ধতি সম্পূৰ্ণ হোৱালৈ অপেক্ষা কৰক।
- এবাৰ কৰিলে, হেণ্ডছেটটো স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে চিস্টেমত বুট হ’ব।
- হোম পৰ্দাত প্ৰৱেশ কৰিবলৈ প্ৰাৰম্ভিক ছেটআপ প্ৰক্ৰিয়াৰ মাজেৰে যাওক।
- শেষত আপুনি পৰীক্ষা কৰিব পাৰে যে গুগল পিক্সেল ৭ আৰু ৭ প্ৰ’ হেডফোন জেক / এডাপ্টাৰ পুনৰ কাম কৰা হোৱা নাই নেকি।
3.5 মিমি এডাপ্টাৰলৈ আন এটা ইউএছবি-চি ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক
আমি ধৰি লৈছো যে গুগলে অতি সোনকালে চফ্টৱেৰ আপডেটৰ সৈতে এই সমস্যাটো সমাধান কৰিব কিন্তু এতিয়াও কোনো চৰকাৰী আনুমানিক সময়সীমা উপলব্ধ নহয়৷ ইফালে কিছুমান ব্যৱহাৰকাৰীয়ে উল্লেখ কৰিছে যে অনলাইন বা অফলাইন ষ্ট’ৰৰ পৰা বাজেট এডাপ্টাৰ কিনিলে ব্যয়বহুল গুগল এডাপ্টাৰটো বাছি নোলোৱাকৈয়ে কামটো নিখুঁতভাৱে হয়। আনহাতে কিছুমান পৰিচিত ব্ৰেণ্ডেও ৱানপ্লাছ বা চেমচাঙৰ দৰে ইউএছবি-চিৰ পৰা ৩.৫মিমি এডাপ্টাৰলৈ উন্নত মূল্য আগবঢ়াইছে। গতিকে, আপুনি এই ব্ৰেণ্ডবোৰ অলপ কম মূল্যত চেষ্টা কৰিব পাৰে।
সেইটোৱেই হ’ল ল’ৰাহঁত৷ আমি আশা কৰোঁ এই গাইডখন আপোনাৰ বাবে উপযোগী আছিল। অধিক প্ৰশ্নৰ বাবে তলৰ মন্তব্যত নিঃসংকোচে সুধিব পাৰে।