বেছিভাগ এণ্ড্ৰইড ১৩ ব্যৱহাৰকাৰীয়ে তেওঁলোকৰ ডিভাইচত সমস্যা প্ৰদৰ্শন নকৰা ডায়লগ অনুমতি অনুভৱ কৰে যি হতাশাজনক হ’ব পাৰে। অৱশ্যে, এপ্লিকেশ্বনটো প্ৰাপ্ত কৰিবলৈ ডায়লগ অনুমতি প্ৰয়োজন, আৰু প্ৰতিটো এপ্লিকেশ্বনে এপ্লিকেচনৰ আৰম্ভণিতে এই অনুমতি ডায়লগ টো দেখুৱায়। যদি আপুনি আপোনাৰ ডিভাইচত এই সমস্যাটো অনুভৱ কৰি আছে, চিন্তা নকৰিব।
আপুনি উল্লেখিত সমাধানবোৰ অনুসৰণ কৰি আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড 13 ডিভাইচত অনুমতি ডায়লগ সমস্যাটো সহজে সমাধান কৰিব পাৰে। এই প্ৰবন্ধটোত, আমি কাৰণবোৰ আলোচনা কৰিছোঁ আৰু কিছুমান সাম্ভাব্য সমস্যা সমাধান প্ৰদান কৰিছোঁ যিবোৰ সমাধান কৰিবলৈ আপুনি সহজে ল’ব পাৰে। গতিকে, এবাৰ চাওঁ আহক!
পৃষ্ঠাৰ সমলসমূহ
- কিহৰ ফলত এণ্ড্ৰইড 13 অনুমতি ডায়লগ প্ৰদৰ্শিত নহয়?
- এণ্ড্ৰইড 13 অনুমতি ডায়লগ প্ৰদৰ্শন কৰা হোৱা নাই; কেনেদৰে ঠিক কৰিব?
- ঠিক কৰক 1: আপোনাৰ ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰক
- ফিক্স 2: এপ্পৰ কেচ্ছ আৰু ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰক
- ফিক্স 3: এপ্প অনুমতি ছেটিংছ পৰীক্ষা কৰক আৰু কনফিগাৰ কৰক
- ফিক্স 4: এপ্পটো পুনৰ ইনষ্টল কৰক
- ফিক্স 5: ফোন অ’এছ আপডেট কৰক
- ফিক্স 6: ফেক্টৰী ৰিছেট আপোনাৰ ফোন
অন্তিম শব্দ
Android 13 অনুমতি সংলাপ দেখুৱাব নোৱাৰাৰ কাৰণ কি?
বিভিন্ন কাৰণত আপোনাৰ Android 13 ডিভাইচ অনুমতি সংলাপত কোনো সমস্যা দেখা নাযায় যিটো বিৰক্তিকৰ হ’ব পাৰে। কিন্তু কেইবাজনো ব্যৱহাৰকাৰীয়ে এই সমস্যা Reddit, Twitter, আৰু অন্যান্য প্লেটফৰ্মত ৰিপৰ্ট কৰিছে। ব্যৱহাৰকাৰীসকলে ডিভাইচত এপ্লিকেচনটো অভিগম কৰিবলৈ চেষ্টা কৰাৰ সময়ত অনুমতি সংলাপ অভিগম কৰিব নোৱাৰে৷
কিছু খবৰ অনুসৰি ডিভাইচটোত এণ্ড্ৰইড ১৩ৰ আপডেটৰ বাবেই এই সমস্যাৰ সৃষ্টি হৈছে। ইয়াৰ বিপৰীতে এণ্ড্ৰইড ১৩-এ কেইবাটাও বৈশিষ্ট্য আনে, যাৰ ফলত এণ্ড্ৰইড ১২ৰ তুলনাত ডিভাইচটোৰ কাৰ্যক্ষমতা আৰু পৰিৱেশন বৃদ্ধি পায়। ডিভাইচত কিছুমান এপ অভিগম কৰিবলৈ অনুমতিৰ প্ৰয়োজন, আৰু আপুনি বিশেষ এপটোৰ অনুমতি ছেটিংছ নিষ্ক্ৰিয় কৰিছে হ’ব পাৰে।
Android 13 অনুমতি সংলাপ দেখুৱা হোৱা নাই; কেনেকৈ সমাধান কৰিব?
যদি আপোনাৰ স্মাৰ্টফোন এণ্ড্ৰইড ১৩ত চলি আছে আৰু এপ্লিকেচনটোত প্ৰৱেশ কৰাৰ সময়ত অনুমতি সংলাপ দেখা নোপোৱাৰ সমস্যা আছে, তেন্তে চিন্তা নকৰিব৷ অনুমতি সংলাপ সমস্যা সমাধান পাবলৈ তলত উল্লেখ কৰা সমাধানসমূহ অনুসৰণ কৰক।
ঠিক কৰক 1: আপোনাৰ ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰক
আপুনি কোনো সমস্যা দেখুওৱা অনুমতি ডায়লগ সমাধান কৰিবলৈ আপোনাৰ ডিভাইচপুনৰাৰম্ভ কৰিব লগা প্ৰথম পদ্ধতি। কেতিয়াবা, ছফ্টৱেৰ বাগ আৰু ত্ৰুটিৰ বাবে, অনুমতি ডায়লগটোৱে আন কোনো অস্থায়ী সমস্যা প্ৰদৰ্শন নকৰে। পুনৰাৰম্ভে আপোনাক ডিভাইচৰ অস্থায়ী সমস্যাবোৰ সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। আপুনি আপোনাৰ ডিভাইচটো কেনেদৰে পুনৰাৰম্ভ কৰিব পাৰে ইয়াত আছে:
- শক্তি বুটাম টিপক আৰু ধৰি ৰাখক যেতিয়ালৈকে পুনৰাৰম্ভ/পুনৰাৰম্ভ বিকল্প পৰ্দাত দেখা নাযায়।
- পাৱাৰ বুটাম এৰি দিয়ক আৰু ফোন পৰ্দাত পুনৰাৰম্ভ/পুনৰাৰম্ভ বিকল্প টেপ কৰক।
- ডিভাইচটো স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে বন্ধ হৈ যাব আৰু কিছু সময়ৰ পিছত পুনৰ অন হ’ব।
- এবাৰ শেষ হ’লে সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
ফিক্স ২: এপটোৰ কেচ আৰু ডাটা ক্লিয়াৰ কৰক
ডিভাইচত সমস্যাসমূহ দেখুৱাব নোৱাৰা অনুমতি সংলাপ সমাধান কৰাৰ আন এটা উপায় হ’ল এপ্লিকেচনৰ কেশ্ব আৰু তথ্য পৰিষ্কাৰ কৰা। যদি বিশেষ এপটোৱে অনুমতি সংলাপ দেখুৱাব নোৱাৰে, তেন্তে বিশেষ এপটোৰ কেচ ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰক৷ ইয়াৰ দ্বাৰা সমস্যাটো সমাধান হ’ব পাৰে। আপুনি এইটো কেনেকৈ কৰিব পাৰে:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পটো খোলক।
- এপ্প বা এপ্লিকেচন মেনেজাৰত টেপ কৰক।
- অনুমতি ডায়লগ প্ৰদৰ্শন নকৰা এপ্লিকেচনটো বাছনি কৰক। (উদাহৰণ স্বৰূপে, গেলেৰী)
- ষ্টোৰেজ আৰু কেচ্ছ বিকল্প বাছনি কৰক।
- অৱশেষত, ক্লিয়াৰ কেচ্ছ বিকল্পত টেপ কৰক।
সমাধান 3: এপ অনুমতি ছেটিংছ পৰীক্ষা আৰু বিন্যাস কৰক
সম্ভৱ যে আপুনি ভুলবশতঃ আপোনাৰ ডিভাইচত এপ্লিকেচনৰ অনুমতি নিষ্ক্ৰিয় কৰিছে য’ত আপুনি এপটো অভিগম কৰিব নোৱাৰে৷ অনুমতিৰ প্ৰয়োজন, আৰু ডিভাইচত কিছুমান এপত প্ৰৱেশ কৰাটো প্ৰয়োজনীয়৷ কিন্তু, আপুনি অনুমতি সংহতিসমূহ পৰীক্ষা কৰিব লাগিব আৰু সমস্যাটো দেখুৱাব নোৱাৰা অনুমতি সংলাপ সমাধান কৰিবলে অনুমতি দিব লাগিব। ইয়াত আপুনি আপোনাৰ ডিভাইচত অনুমতি কেনেকৈ অনুমতি দিব পাৰে:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ খোলক।
- এপ্প্স বা এপ্লিকেচন ব্যৱস্থাপকত টেপ কৰক।
- যাৰ অনুমতি সংলাপ দেখুওৱা হোৱা নাই সেইটো এপ্লিকেচন বাছক। (উদাহৰণস্বৰূপে, Messages App)
- অনুমতিসমূহ বিকল্পত টেপ কৰক।
- এতিয়া আপুনি পৰ্দাত সক্ৰিয় আৰু নিষ্ক্ৰিয় অনুমতিসমূহ চাব পাৰিব।
- আপুনি এপটোত প্ৰৱেশ কৰিব বিচৰা অনুমতিটো সক্ৰিয় কৰক।
- এবাৰ আপুনি কেমেৰা, মাইক্ৰ’ফোন আদি বিকল্পসমূহ বাছি ল’লে।
- এপ বিকল্প ব্যৱহাৰ কৰাৰ সময়তহে অনুমতি দিয়ক বাছক।
- এতিয়া সমস্যাটো স্থায়ী হৈ আছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
ফিক্স 4: এপ্পটো পুনৰ ইনষ্টল কৰক
যদি আপুনি এতিয়াও আপোনাৰ ডিভাইচত কোনো সমস্যা প্ৰদৰ্শন নকৰা অনুমতি ডায়লগৰ সন্মুখীন হৈ আছে, আপুনি সন্মুখীন হৈ থকা এপ্লিকেচনটো পুনৰ ইনষ্টল কৰাৰ সময়। এইবোৰে আপোনাক সমস্যাটো সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে, আৰু আপুনি সহজে এপ্লিকেচনবোৰ প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰে। কেৱল এপ্পটো আনইনষ্টল কৰক আৰু গুগল প্লে ষ্টোৰৰ পৰা এপ্পটো পুনৰ ইনষ্টল কৰক আৰু ই সম্পূৰ্ণৰূপে ডাউনলোড নোহোৱালৈকে অপেক্ষা কৰক। শেষ হোৱাৰ পিছত, সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
ফিক্স 5: ফোন অ’এছ আপডেট কৰক
নিশ্চিত কৰক যে আপুনি ছফ্টৱেৰ আপডেটৰ শেহতীয়া সংস্কৰণত চলি আছে। কেতিয়াবা, ডিভাইচটোৱে সুৰক্ষা পেচ আপডেটবোৰ ঠেলি দিয়ে, যি সাধাৰণতে ডিভাইচটো দ্ৰুত আৰু মসৃণ কৰে। আপোনাৰ ডিভাইচত উপলব্ধ আপডেটবোৰ পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক আৰু উল্লেখিত পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি সেইবোৰ ইনষ্টল কৰক:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ খোলক।
- চিস্টেম > চিস্টেম আপডেইটত টেপ কৰক।
- ডিভাইচটোৱে স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে আপডেটৰ বাবে পৰীক্ষা কৰিব।
- যদি এটা আপডেইট উপলব্ধ, অন-স্ক্ৰীণ নিৰ্দেশনা অনুসৰণ কৰি আপোনাৰ ডিভাইচত ইয়াক ডাউনলোড আৰু ইনষ্টল কৰক।
- এবাৰ ডাউনলোড শেষ হ’লে, আপোনাৰ ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰক আৰু সমস্যা সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰক।
ফিক্স 6: ফেক্টৰী ৰিছেট আপোনাৰ ফোন
সমস্যা এটা দেখুওৱা অনুমতি ডায়লগ সমাধান কৰাৰ অন্তিম পদ্ধতিটো হ’ল আপোনাৰ ডিভাইচটো ফেক্টৰী ৰিছেট কৰা। ই আপোনাক আপোনাৰ ডিভাইচত সমস্যা প্ৰদৰ্শন নকৰা অনুমতি ডায়লগ সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। অৱশ্যে, এটা ফেক্টৰী ৰিছেটে আপোনাৰ সকলো ব্যক্তিগত ডাটা, নথিপত্ৰ, মিডিয়া, ভিডিঅ’ আৰু ছবি সম্পূৰ্ণৰূপে মচি পেলাব। আগবাঢ়ি যোৱাৰ আগতে আপোনাৰ ব্যক্তিগত তথ্য আৰু নথিপত্ৰৰ বেকআপ লোৱাটো নিশ্চিত কৰিব। উল্লেখিত পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি আপুনি কেনেদৰে আপোনাৰ ডিভাইচটো ৰিছেট কৰিব পাৰে ইয়াত দিয়া হৈছে:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পটো খোলক।
- চিষ্টেম বিকল্পত টেপ কৰক।
- সকলো ডাটা মচি পেলাওক > ৰিছেট বিকল্প বাছনি কৰক।
- অৱশেষত, সকলো ডাটা মচি পেলাওক আৰু ইয়াক আগবাঢ়িবলৈ নিশ্চিত কৰক।
- ডিভাইচটো স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে অফ হ’ব, আৰু ইয়াক পুনৰ অন কৰিবলৈ কেইবাবাৰো সময় লাগে। গতিকে ধৈৰ্য্য ধৰক আৰু ডিভাইচটো অন হোৱাৰ পিছত আপোনাৰ ডিভাইচটো ছেট আপ কৰক।
চূড়ান্ত শব্দ
মই আশা কৰোঁ এই গাইডে আপোনাক আপোনাৰ Android 13 ডিভাইচত অনুমতি সংলাপ দেখুৱাব নোৱাৰা সমস্যা সমাধান কৰাত সহায় কৰিব। অৱশ্যে আমি সম্ভাৱ্য সমাধানৰ কথা উল্লেখ কৰিছো যিয়ে আপোনাক সমস্যাটো সমাধান কৰাত নিশ্চয় সহায় কৰিব। যদি সমস্যাটো থাকে, তেন্তে সম্ভৱতঃ এটা চফ্টৱেৰ সমস্যা আছে, আৰু আপুনি অধিক সহায়ৰ বাবে কাৰিকৰী সমৰ্থনৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিব লাগিব৷ ইয়াৰ লগত জড়িত আন কিবা প্ৰশ্ন থাকিলে তলৰ কমেণ্ট ছেকচনত সুধিব।