ৱানপ্লাছে ইয়াৰ শ্ৰেণীৰ ভিতৰত থকা আন ব্ৰেণ্ডবোৰৰ তুলনাত সুলভ মূল্যত লাইনসুবিধাৰ শীৰ্ষস্থান আগবঢ়োৱাৰ বাবে খ্যাতি অৰ্জন কৰিছে। এটা সৰু বুটষ্ট্ৰেপ কোম্পানী হিচাপে নম্ৰ আৰম্ভণিৰ সৈতে ই এতিয়া এক গোলকীয় ব্ৰেণ্ড হৈ পৰিছে যিয়ে সকলোৰে বাবে উপলব্ধ মানদণ্ডৰ সামগ্ৰী প্ৰদান কৰে। অৱশ্যে আনকি শ্ৰেষ্ঠ ডিভাইচবোৰেও সময়ে সময়ে সমস্যাৰ সন্মুখীন হ’ব পাৰে আৰু ৱানপ্লাছ ১১ ডিভাইচৰ কিছুমান ব্যৱহাৰকাৰীয়ে তেওঁলোকৰ চিম কাৰ্ড চিনাক্ত নোহোৱাৰ বাবে সমস্যাৰ সন্মুখীন হোৱাৰ প্ৰতিবেদন দিছে। ছফ্টৱেৰ বাগ আৰু ত্ৰুটিবোৰ সাধাৰণতে এই বিৰক্তিৰ কাৰণহোৱাৰ বাবে দায়বদ্ধ।
ৱানপ্লাছ 11 5জি আৰু 11আৰ 5জি চিম কাৰ্ড কিহৰ বাবে চিনাক্ত কৰা হোৱা নাই?
আপোনাৰ ৱানপ্লাছ ডিভাইচে আপোনাৰ চিম কাৰ্ড চিনাক্ত কৰাত বিফল হোৱাৰ একাধিক কাৰণ আছে, যেনে নেটৱৰ্ক সেৱা প্ৰদানকাৰীৰ সমস্যা বা আপোনাৰ এলেকাত দুৰ্বল নেটৱৰ্ক কভাৰেজ, আন যিকোনো সমস্যা সমাধানৰণ ৰণনীতি চেষ্টা কৰাৰ আগতে আপোনাৰ এলেকাত নেটৱৰ্কৰ শক্তি পৰীক্ষা কৰাটো অত্যাৱশ্যকীয়।
আপোনাৰ OnePlus 11 বা 11R ডিভাইচে কেতিয়াবা চিম কাৰ্ড ধৰা পেলোৱাত অসুবিধাৰ সন্মুখীন হ’ব পাৰে।
ইয়াৰ কাৰণ হ’ব পাৰে ত্ৰুটিপূৰ্ণ বা ক্ষতিগ্ৰস্ত চিম কাৰ্ড, দুৰ্বল সন্নিৱিষ্ট, লগতে এন্টেনা আৰু ৰেডিঅ’ হাৰ্ডৱেৰৰ সমস্যা যিয়ে নে’টৱৰ্ক সংযোগক প্ৰভাৱিত কৰে। কিন্তু এনে কিছুমান সমাধান উপলব্ধ যিয়ে আপোনাক এই সমস্যাবোৰৰ মাজেৰে পাৰ হ’বলৈ সহায় কৰিব পাৰে। আপোনাৰ ফোনত “No SIM Card Detected” দেখা পোৱা ক্ষেত্ৰসমূহৰ বাবে কিছুমান সমাধান ইয়াত দিয়া হৈছে:
ৱানপ্লাছ 11 আৰু 11আৰ চিম কাৰ্ড কেনেদৰে ঠিক কৰিব লাগে চিনাক্ত কৰা হোৱা নাই
সেয়েহে, ৱানপ্লাছ 11 আৰু 11আৰ চিম কাৰ্ড চিনাক্ত নকৰা সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ ইয়াত কিছুমান সংশোধন কৰা হৈছে। সেয়েহে, সেইবোৰ পৰীক্ষা কৰোঁ আহক:
ঠিক কৰক 1: আপোনাৰ ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰক
আৰম্ভণিতে আপোনাৰ ফোন পুনৰাৰম্ভ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক কাৰণ ই সংযোগ সমস্যাৰ সৃষ্টি কৰিব পৰা অস্থায়ী গ্লিচসমূহ আঁতৰোৱাত সহায় কৰিব পাৰে। এটা ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰা বা পুনৰাৰম্ভ কৰাটো প্ৰায়ে চিম কাৰ্ডসমূহৰ সৈতে জড়িত সংযোগ সমস্যাসমূহ সমস্যা সমাধান কৰাৰ এটা সহজ উপায় – মাত্ৰ মেনুৰ পৰা সেই বিকল্প নিৰ্ব্বাচন কৰক আৰু আপোনাৰ ফোন বন্ধ হোৱাৰ সময়ত কেইমিনিটমান অপেক্ষা কৰক আৰু সংযোগ শক্তি উন্নত হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰাৰ আগতে পুনৰ অন কৰক।
ফিক্স 2: এয়াৰপ্লেন মোড সক্ষম আৰু অক্ষম কৰক
ভ্ৰমণৰ সময়ত, এয়াৰপ্লেন মোডে সকলো নেটৱৰ্ক সেৱা সংযোগহীন কৰে। আপুনি বেছিভাগ চিম কাৰ্ড-সম্পৰ্কীয় সমস্যা সমাধান কৰিবলৈ এই মোডটো ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰে। এয়াৰপ্লেন মোডে আপোনাৰ সমস্যাসমাধান কৰিব বুলি কোনো নিশ্চয়তা নাই, কিন্তু আপুনি ইয়াক চেষ্টা কৰিব পাৰে। ই আপোনাৰ ডিভাইচৰ কোনো ধৰণৰ ক্ষতি নকৰে। এইটো সম্পূৰ্ণ হোৱাৰ পিছত, আপোনাৰ ফোনৰ ইণ্টাৰনেট সংযোগো বন্ধ কৰা হ’ব। ইয়াক কেনেদৰে কৰা হ’ব পাৰে ইয়াত দিয়া হৈছে:
- আপোনাৰ ফোনৰ অধিসূচনা পেনেল খোলক।
- এয়াৰপ্লেন মোড সক্ষম কৰিবলৈ আইকনটো টেপ কৰক।
- আপুনি আইকনটো সক্ষম হোৱাৰ পিছত পুনৰ টেপ কৰি মোডটো অক্ষম কৰিব পাৰে।
ঠিক কৰক 3: কেৰিয়াৰ সলনি কৰক
অৱশেষত যদি এই পদ্ধতিবোৰে কাম নকৰে তেন্তে বিভিন্ন ডিভাইচত নিৰন্তৰ দুৰ্বল সংযোগৰ অভিজ্ঞতা লওঁতে কেৰিয়াৰ সলনি কৰাটো এক বিকল্প সমাধান হিচাপে বিবেচনা কৰক। পোৰ্টিং বিকল্পৰ সৈতে নতুন কেৰিয়াৰলৈ সলনি কৰাটো সহজ কৰিব পাৰি, যি আপোনাক প্ৰদানকৰ্তা সলনি কৰোঁতে আপোনাৰ ফোন নম্বৰ ৰাখিবলৈ অনুমতি দিয়ে। ইয়াৰ উপৰিও নতুন প্ৰদানকাৰীসকলে প্ৰায়ে আকৰ্ষণীয় প্ৰচাৰ আৰু লেনদেন আগবঢ়ায়। যদি আপুনি নেটৱৰ্ক বা চিগনেলৰ সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে তেনেহ’লে 5জিৰ পৰা 4জি নেটৱৰ্কলৈ সলনি কৰাৰ কথা বিবেচনা কৰক। ইয়াত কেনেকৈ:
আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ মেনুত প্ৰৱেশ কৰক আৰু ৱাইফাই আৰু নেটৱৰ্ক বাছনি কৰক। চিম আৰু নেটৱৰ্কত ক্লিক কৰক তাৰ পিছত প্ৰিফাৰ্ড নেটৱৰ্ক প্ৰকাৰলৈ যাওক। বিকল্পৰ তালিকাৰ পৰা 4জি/3জি/2জি বাছনি কৰক।
আপোনাৰ ডিভাইচৰ ছেটিংছ মেনুত অতিৰিক্ত ছেটিংছলৈ নেভিগেট কৰক। বেকআপ বাছনি কৰক আৰু ৰিছেট কৰক আৰু তাৰ পিছত স্ক্ৰীণৰ তলত ৰিছেট ফোন ক্লিক কৰক। আপোনাৰ ডিভাইচৰ পৰা অস্থায়ী নেটৱৰ্ক আঁতৰাবলৈ ৰিছেট নেটৱৰ্ক ছেটিংছ বিকল্পনিশ্চিত কৰক।
ঠিক কৰক 4: চিম কাৰ্ডপুনৰ অন্তৰ্ভুক্ত কৰক
যদি আপোনাৰ ৱানপ্লাছ 11 বা 11আৰ 5জি ডিভাইচত আপোনাৰ কোনো চিগনেল নাই, ইয়াৰ কাৰণ হ’ব পাৰে আপোনাৰ চিম কাৰ্ড খন দুৰ্নীতিগ্ৰস্ত বা অনুচিত। যদি চিম কাৰ্ডচিনাক্ত কৰা সমস্যাটো সমাধান কৰা নহয়, আপুনি আপোনাৰ চিম কাৰ্ড পুনৰ অন্তৰ্ভুক্ত কৰিব লাগিব। আপোনাৰ ডিভাইচৰ পৰা চিম কাৰ্ডখন আঁতৰাই আৰু ইয়াক সঠিকভাৱে পুনৰ সুমুৱাই সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰক।
ঠিক কৰক 5: যিকোনো ক্ষতিগ্ৰস্তৰ বাবে আপোনাৰ চিম কাৰ্ড পৰীক্ষা কৰক
যদি আপুনি পুনৰ চিম কাৰ্ড খন সুমুৱাই ছেআৰু তথাপিও আপোনাৰ ৱানপ্লাছ ডিভাইচত আপোনাৰ চিম কাৰ্ডৰ সৈতে সমস্যা আছে, যিকোনো হাৰ্ডৱেৰক্ষতিৰ বাবে চিম কাৰ্ড পৰীক্ষা কৰক। আপোনাৰ ডিভাইচে এটা ফাটি যোৱা বা ক্ষতিগ্ৰস্ত চিম কাৰ্ড চিনাক্ত নকৰিব, আৰু আপুনি কোনো নেটৱৰ্কলৈ সংযোগ কৰিবলৈ সক্ষম নহ’ব। যদি এনে হয় তেন্তে আপুনি চিম কাৰ্ডখন একে নম্বৰেৰে সলনি কৰিব লাগিব।
ঠিক কৰক 6: সঠিক নেটৱৰ্ক প্ৰকাৰ বাছনি কৰক
ৱানপ্লাছ ১০ প্ৰ’ ব্যৱহাৰকাৰীসকলেও এই সমস্যাটো অনুভৱ কৰিব পাৰে কিয়নো ৫জি নেটৱৰ্ক এতিয়াও অস্থিৰ হৈ আছে। এই ক্ষেত্ৰত, বৰ্তমানৰ 5জি নেটৱৰ্কৰ পৰা 4জি নেটৱৰ্কলৈ সলনি কৰাটো এক বুদ্ধিমান সিদ্ধান্ত। আপুনি ইয়াৰ বিষয়ে কেনেদৰে যাব পাৰে ইয়াত দিয়া হৈছে:
- ছেটিংছত, ৱাইফাই আৰু নেটৱৰ্কত ক্লিক কৰক, তাৰ পিছত চিম আৰু নেটৱৰ্কত ক্লিক কৰক।
- পছন্দৰ নেটৱৰ্ক প্ৰকাৰলৈ যাওক।
- তালিকাৰ পৰা, 4জি/3জি/2জি বাছনি কৰক।
ফিক্স 7: নেটৱৰ্ক ছেটিংছ ৰিছেট কৰক
যদি আপুনি আপোনাৰ ৱানপ্লাছ ডিভাইচৰ নেটৱৰ্ক ছেটিংছ ৰিছেট কৰে, আপুনি ডিভাইচৰ পৰা অস্থায়ী নেটৱৰ্ক আঁতৰাবলৈ সক্ষম হ’ব, যি নেটৱৰ্ক বা চিগনেল সমস্যাসমাধানত সহায় কৰিব। যেতিয়া আপোনাৰ ডিভাইচৰ নেটৱৰ্কে কাম নকৰে তেতিয়া আপুনি কি কৰিব পাৰে ইয়াত আছে:
- অতিৰিক্ত ছেটিংছৰ > ছেটিংছলৈ নেভিগেট কৰক।
- স্ক্ৰীণৰ তলত বেকআপ ক্লিক কৰক আৰু ৰিছেট > ফোন ৰিছেট কৰক।
- শেষত, ৰিছেট নেটৱৰ্ক ছেটিংছ বিকল্পনিশ্চিত কৰক।
ফিক্স 8: আপোনাৰ আইএমইআই নম্বৰ প্ৰমাণিত কৰক
আপোনাৰ ফোনত কেৰিয়াৰ সেৱা প্ৰাপ্ত কৰাৰ বাবে আইএমইআই নম্বৰ এটা থকাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ। আপোনাৰ আইএমইআই নম্বৰ প্ৰমাণিত কৰিবলৈ এই সৰল পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:
কোনো অতিৰিক্ত এপ্পৰ প্ৰয়োজন নোহোৱাকৈ আপোনাৰ ডিভাইচৰ পৰা পোনপটীয়াকৈ আপোনাৰ আইএমইআই নম্বৰ পৰীক্ষা কৰক। আপোনাৰ ফোনৰ নেটৱৰ্কত নিৰ্বিঘ্নে সংযোগ কৰাৰ ক্ষমতা গুৰুত্বপূৰ্ণ যেতিয়া ইয়াৰ সকলো সুবিধাৰ দৈনিক ব্যৱহাৰৰ কথা আহে। যদি আপোনাৰ ৱানপ্লাছ 11 বা 11আৰ 5জি ডিভাইচৰ চিম কাৰ্ডৰ সৈতে সমস্যা আছে তেনেহ’লে কিছুমান সমস্যা সমাধানে ইয়াক সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। আপোনাৰ ফোনৰ বিষয়ে গুৰুত্বপূৰ্ণ তথ্য যেনে ইয়াৰ আইএমইআই নম্বৰ বিচাৰি আৰম্ভ কৰিবলৈ – এবাউট ফোনত ছেটিংছ এপ্প টেপৰ ফালে যাওঁক আৰু তাৰ পিছত স্থিতি। বৈকল্পিকভাৱে এইটো ডায়েল পেড সুবিধা ব্যৱহাৰ কৰিও প্ৰাপ্ত কৰিব পাৰি; কেৱল *#06#ত পাঞ্চ কৰক।
ফিক্স 9: এক্সেছ পইণ্ট নাম ৰিছেট কৰক (এপিএন)
আন এটা বিকল্প হ’ব যদি ওপৰোক্ত পদ্ধতিবোৰ চেষ্টা কৰাৰ পিছতো সমস্যাবোৰ অব্যাহত থাকে – ছেটিংছ > ৱাইফাই আৰু নেটৱৰ্ক > চিম আৰু নেটৱৰ্কৰ ফালে নেভিগেট কৰক আৰু এক্সেছ পইণ্ট নাম বাছনি কৰক; ইয়াক ডিফল্ট হিচাপে পুনৰ ৰিছেট কৰক।
ফিক্স 10: ৱানপ্লাছ সমৰ্থন দলৰ সৈতে যোগাযোগ কৰক
যদি এই বিকল্পবোৰৰ কোনোটোৱে ইতিবাচক ফলাফল প্ৰদান নকৰে তেন্তে ৱানপ্লাছ সমৰ্থন দলৰ সৈতে যোগাযোগ কৰক যি আপোনাক অধিক সহায় কৰিব! যেতিয়া আপোনাৰ ৱানপ্লাছ ফোনৰ সৈতে সমস্যাসমাধানৰ কথা আহে নিৰ্মাতা সমৰ্থন দলৰ পৰা সহায় বিচৰা আপোনাৰ চিম কাৰ্ড চিনাক্ত নকৰাটো যথেষ্ট পৰামৰ্শ দিয়া হয়। তেওঁলোক এই ধৰণৰ সমস্যাটো কেনেদৰে সৰ্বশ্ৰেষ্ঠভাৱে সমাধান কৰিব পাৰি আৰু দ্ৰুত আৰু বিশ্বাসযোগ্যভাৱে কাম কৰা কাৰ্যকৰী সমাধানৰ পৰামৰ্শ দিয়াৰ বিষয়ে জ্ঞান আৰু দক্ষতাৰে সজ্জিত। তেওঁলোকৰ সৈতে যোগাযোগ কৰা সহজ – কেৱল তেওঁলোকৰ অফিচিয়েল ৱেবছাইট চাওক বা আজি ইমেইল অনুসন্ধান প্ৰেৰণ কৰক! আমি আশা কৰোঁ যে এই নিৰ্দেশিকাটো আপোনাৰ বাবে তথ্যপূৰ্ণ আছিল আৰু ভৱিষ্যতে এনে সমস্যা উদ্ভৱ হ’লে পৰৱৰ্তী সময়ত কি পদক্ষেপ ল’ব লাগিব তাৰ ওপৰত কিছু আলোকপাত কৰাত সহায় কৰিছিল। যদি আপোনাক অধিক তথ্যৰ প্ৰয়োজন হয় তলত এটা মন্তব্য দিবলৈ আৰু আমাক জনাবলৈ মুক্ত অনুভৱ কৰক।