২০২২ চনত মুক্তি পোৱা ছেমছাং গেলেক্সি এছ ২২ আৰু এছ ২২+ মডেল নতুনকৈ মুকলি কৰা গেলাক্সি এছ ২৩ ছিৰিজৰ পূৰ্বসূৰী। Galaxy S22 লাইনআপে ব্যৱহাৰকাৰীৰ ইতিবাচক প্ৰতিক্ৰিয়া লাভ কৰিছে আৰু বজাৰত ভাল প্ৰদৰ্শন কৰিছে যদিও কিছুমান ব্যৱহাৰকাৰীয়ে বিভিন্ন সমস্যা আৰু বাগৰ সন্মুখীন হোৱাৰ কথা জনাইছে। তেনে এটা সমস্যা হৈছে মোবাইল হটস্পট বৈশিষ্ট্য, যিটোৱে কিছুমান চেমচাং গেলেক্সি এছ ২২ আৰু এছ ২২ প্লাছ ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে কাম নকৰাৰ বাতৰি পোৱা গৈছে।
যদি আপুনি এই সমস্যাৰ সন্মুখীন হোৱা দুৰ্ভগীয়া ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ ভিতৰত এজন, চিন্তা নকৰিব৷ এই সমস্যা সমাধান গাইডে আপোনাক সমস্যা সমাধান কৰাত সহায় কৰিব। বিশেষকৈ ৱাই-ফাই বা মোবাইল ডাটা উপলব্ধ নহয় বা অবিশ্বাস্য স্থানত মোবাইল হটস্পট অবিশ্বাস্যভাৱে উপযোগী। কিন্তু যদি আপোনাৰ মোবাইল হটস্পটে সঠিকভাৱে কাম নকৰে তেন্তে ই হতাশাজনক হ’ব পাৰে। এই গাইডত আমি এই সমস্যাৰ সম্ভাৱ্য কাৰণসমূহৰ বিষয়ে যাম আৰু আপোনাক ইয়াক সমাধান কৰাত সহায় কৰিবলৈ সমাধান আগবঢ়াম৷
এই গাইডত উল্লেখ কৰা পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰি, আপুনি আপোনাৰ Samsung Galaxy S22 বা S22 Plus মোবাইল হটস্পট পুনৰ আৰম্ভ আৰু চলিব পাৰিব। গতিকে, আৰম্ভ কৰোঁ আৰু জানি লওঁ যে এই সমস্যাটো কিয় হৈছে আৰু আপুনি ইয়াক কেনেকৈ সমাধান কৰিব পাৰে।
সমাধান: চেমচাং গেলেক্সি এছ ২২ আৰু এছ ২২ প্লাছ মোবাইল হটস্পটে কাম কৰা নাই
এই সমস্যা চেমচাং ডিভাইচসমূহৰ মাজত প্ৰচলিত যেন লাগে, বয়স বা মডেল যিয়েই নহওক কিয়। সৌভাগ্যক্ৰমে, আপুনি সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ চেষ্টা কৰিবলে কেইবাটাও সমস্যা সমাধান পদ্ধতি অনুসৰণ কৰিব পাৰে। মোবাইল কেৰিয়াৰ বা মোবাইল ডাটা সংযোগৰ সমস্যা, অস্থায়ী চিষ্টেমৰ গ্লিচ, নেটৱৰ্কিং গ্লিচ, পুৰণি চিষ্টেম চফ্টৱেৰ সংস্কৰণ, ডাটা চেভিং মোডৰ সৈতে সংঘাত, পাৱাৰ চেভিং মোড ব্লক কৰা আদি বিভিন্ন সম্ভাৱ্য কাৰণ আছে।
মোবাইল হটস্পটে কাম নকৰা সমস্যাৰ সমস্যা সমাধান কৰিবলৈ আৰম্ভ কৰিবলৈ, আমি আপুনি চেষ্টা কৰিব পৰা সমাধানসমূহৰ এটা তালিকা প্ৰস্তুত কৰিছো৷ এই পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰি, আপুনি অন্তৰ্নিহিত সমস্যাটো চিনাক্ত আৰু সমাধান কৰিব পাৰিব, আৰু আপোনাৰ মোবাইল হটস্পট পুনৰ কাম কৰিব পাৰিব। সমস্যাটো চফ্টৱেৰৰ গ্লিচৰ বাবেই হওক বা কেৰিয়াৰ সমস্যাৰ বাবেই হওক, এই সমাধানসমূহে আপোনাক সমস্যাটো দ্ৰুত আৰু সহজে সমাধান কৰাত সহায় কৰিব লাগে।
গতিকে, আহক আমি ডুব যাওক আৰু আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচৰ মোবাইল হটস্পট আপ আৰু চলাবলৈ ব্যৱহাৰ কৰিব পৰা বিভিন্ন সমস্যা সমাধান পদ্ধতিসমূহ অন্বেষণ কৰোঁ৷
1. ফৰ্চ ৰিবুট গ্যালাক্সি এছ22 লাইনআপ
যদি আপোনাৰ ডিভাইচটো প্ৰতিক্ৰিয়াহীন হৈ পৰে বা ম’বাইল হটস্পটে কাম নকৰে তেনেহ’লে যিকোনো ধৰণৰ অস্থায়ী ত্ৰুটি সতেজ কৰিবলৈ তলৰ পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি চেমচাং গ্যালাক্সি এছ22 শৃংখলাৰ মডেলটো পুনৰাৰম্ভ কৰিবলৈ বাধ্য কৰাটো নিশ্চিত কৰক।
- পাৱাৰ বুটাম + ভলিউম ডাউন বুটাম একেলগে দুছেকেণ্ডমানৰ বাবে টিপক আৰু ধৰি ৰাখক।
- ই স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে ডিভাইচটো পুনৰাৰম্ভ কৰিব আৰু আপুনি হটস্পটটো পুনৰ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰিব লাগে৷
2. চফ্টৱেৰ আপডেইটসমূহৰ বাবে পৰীক্ষা কৰক
চফ্টৱেৰ আপডেইটসমূহ বৈশিষ্ট্যসমূহ যোগ কৰাৰ বাবে আৰু বাগ সমাধানসমূহৰ সৈতে পৰিৱেশন উন্নত কৰাৰ বাবে উপযোগী। পুৰণি চিস্টেম সংস্কৰণৰ সৈতে কোনো সমস্যা নাই সুনিশ্চিত কৰিবলে তলৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰি চফ্টৱেৰ আপডেইটৰ বাবে সদায় পৰীক্ষা কৰাটো বাঞ্ছনীয়।
- আপোনাৰ হেণ্ডছেটত ছেটিংছ মেনু খোলক।
- ছফ্টৱেৰ আপডেটত টেপ কৰক > ডাউনলোড আৰু ইনষ্টলত টেপ কৰক।
- আপোনাৰ ডিভাইচে উপলব্ধ আপডেটৰ বাবে পৰীক্ষা কৰিব।
- যদি এটা আপডেট উপলব্ধ হয়, আপুনি ইয়াক ডাউনলোড আৰু ইনষ্টল কৰিব লাগিব।
- আপডেট প্ৰক্ৰিয়াটো সম্পূৰ্ণ হোৱালৈ অপেক্ষা কৰক, আৰু তাৰ পিছত ডিভাইচটো ৰিবুট কৰক।
টোকা: যদি কোনো আপডেট উপলব্ধ নহয়, আপোনাৰ ডিভাইচে ‘আপোনাৰ ছফ্টৱেৰ আপ টু ডেট’ প্ৰদৰ্শন কৰিব।
3. এয়াৰপ্লেন মোড অন আৰু অফ কৰক (ফ্লাইট মোড)
আপুনি কৰিব পৰা আন এটা কাম হ’ল নেটৱৰ্কিং ত্ৰুটি ঠিক কৰা হৈছে নে নাই ক্ৰছ-চেক কৰিবলৈ আপোনাৰ হেণ্ডছেটত এয়াৰপ্লেন মোড (ফ্লাইট মোড) অন আৰু অফ কৰা। এয়াৰপ্লেন মোডে সকলো সংযোগ আৰু নেটৱৰ্কৰ পৰা ডিভাইচটো সংযোগহীন কৰে। গতিকে, ই আপোনাক যথেষ্ট সহায় কৰিব পাৰে।
- অধিসূচনা কেন্দ্ৰত চোৱাইপ কৰক আৰু এয়াৰপ্লেন মোড আইকনত টেপ কৰক। ইয়াক সক্ষম কৰাটো নিশ্চিত কৰক।
- কেইছেকেণ্ডৰ বাবে অপেক্ষা কৰক আৰু তাৰ পিছত আইকনত টেপ কৰি ইয়াক পুনৰ অফ কৰক।
4. নে’টৱৰ্ক সংযোগ নিৰীক্ষণ কৰক
আপুনিও ক্ৰছ-চেক কৰিব লাগে যে নে’টৱৰ্কিং সংযোগ ভালদৰে চলি আছে নে নাই । কেতিয়াবা আপোনাৰ হেণ্ডছেটৰ সংযোগৰ সমস্যাই আপোনাক বহুত অসুবিধা দিব পাৰে। যদি কোনো ক্ষেত্ৰত, চেমচাং ডিভাইচে নেটৱৰ্ক বা মোবাইল হটস্পট ধৰা পেলোৱাত সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে তেন্তে আন এটা নেটৱৰ্ক ব্যৱহাৰ কৰি চেষ্টা কৰাটো নিশ্চিত কৰক। ইয়াৰ উপৰিও, আপুনি হটস্পট সংযোগ পৰীক্ষা কৰিবলৈ আন এটা মোবাইল ডিভাইচ ব্যৱহাৰ কৰি চেষ্টা কৰিব পাৰে।
আপুনি কেৰিয়াৰ পৰিকল্পনা আৰু এলেকাৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰি 5G, 4G LTE, 3G, বা 2G বাছনি কৰিবলৈ নেটৱৰ্ক মোডৰ মাজত চুইচিং কৰিবলৈও চেষ্টা কৰিব পাৰে। যদি আপুনি নেটৱৰ্কিং সংকেত এলেকাৰ বাহিৰত বা বেছমেণ্টত বা বাহিৰৰ অঞ্চলত আছে তেন্তে ইয়াক কাম কৰিবলৈ আপুনি অন্ততঃ ২টা সংকেত বাৰৰ প্ৰয়োজন হ’ব৷
5. মোবাইল ডাটা প্লেন আৰু লিমিট পৰীক্ষা কৰক
এণ্ড্ৰইড অপাৰেটিং চিষ্টেমৰ লগতে বেকগ্ৰাউণ্ড চলি থকা প্ৰক্ৰিয়াসমূহে কেতিয়াবা ডাটা খৰচৰ বাবে ভোকত থাকিব পাৰে যিয়ে কেৱল পৰিৱেশন লেহেমীয়া কৰাই নহয়, ডাটাৰ গতিও হ্ৰাস কৰে। যিহেতু ইয়াৰ কিছুমান ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে মোবাইল ডাটা প্লেন বা দৈনিক কোটা ব্যৱহাৰো শেষ হৈ যায়। যদি আপুনিও একে পৰিস্থিতিৰ বিষয়ে সন্দেহ কৰিছে তেন্তে মোবাইল ডাটা প্লেন আৰু দৈনিক ডাটা সীমাও পৰীক্ষা কৰাটো নিশ্চিত কৰক৷
- মাত্ৰ ছেটিংছ মেনুলৈ যাওক > সংযোগসমূহত টেপ কৰক।
- ডাটা ব্যৱহাৰ > মোবাইল ডাটা ব্যৱহাৰত টেপ কৰক নিৰ্ব্বাচন কৰক।
- এতিয়া, ছেটিংছ গিয়াৰ আইকনত টেপ কৰক।
- ইয়াত আপুনি ডাটা সীমা নিৰ্বাচন কৰিব লাগিব আৰু দৈনিক বা মাহেকীয়া ব্যৱহাৰৰ বাবে সীমা বৃদ্ধি কৰিব লাগিব৷
তাৰ পিছত আপুনি ডাটা প্লেন সক্ৰিয় আছে নে নাই নিশ্চিত কৰিবলৈ কেৰিয়াৰ প্লেনৰ বাকী থকা ডাটা বেলেন্স পৰীক্ষা কৰিব লাগিব।
6. ডাটা চেভাৰ মোড অফ কৰক
আপুনি এতিয়াও ডাটা চেভাৰ মোড সক্ষম কৰি এটা ম’বাইল হটস্পট ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰি আছে নেকি? ঠিক আছে, আপুনি তলৰ পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি আপোনাৰ হেণ্ডছেটত থকা ম’বাইল হটস্পটটো অক্ষম কৰিব লাগিব।
- আপোনাৰ Samsung Galaxy S22 ছিৰিজত ছেটিংছ খোলক।
- সংযোগসমূহ > তথ্য ব্যৱহাৰ নিৰ্ব্বাচন কৰক লৈ যাওক।
- এই বৈশিষ্ট্যই মোবাইল হটস্পটে সঠিকভাৱে কাম কৰাত বাধা দিয়া নাই বুলি নিশ্চিত কৰিবলৈ ডাটা চেভাৰ নিষ্ক্ৰিয় কৰক৷
7. শক্তি সঞ্চয় ধৰণ নিষ্ক্ৰিয় কৰক
কেতিয়াবা Samsung ৰ One UI ত শক্তি-সঞ্চয় মোড যথেষ্ট আক্ৰমণাত্মক হৈ পৰিব পাৰে যাতে অত্যধিক পৰিমাণৰ শক্তি খৰচ ৰোধ কৰিবলৈ চলি থকা আৰু পটভূমি সংযোগ কাৰ্য্যসমূহ সীমিত কৰিব পাৰে। তলৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰি হেণ্ডছেটত শক্তি সঞ্চয় মোড নিষ্ক্ৰিয় কৰাটো ভাল৷
- ডিভাইচটোত ছেটিংছ এপ্পলৈ যাওক।
- বেটাৰী আৰু ডিভাইচ যত্ন বিকল্পত টেপ কৰক।
- এতিয়া, বেটাৰি মেনু বাছনি কৰক।
- সমস্যাটো পুনৰ পৰীক্ষা কৰিবলৈ পাৱাৰ চেভিং টগল অসামৰ্থবান কৰক
8. VPN নিষ্ক্ৰিয় কৰক
কেইবাজনো ব্যৱহাৰকাৰীয়ে উল্লেখ কৰিছিল যে তেওঁলোকৰ ডিভাইচত ভিপিএন নিষ্ক্ৰিয় কৰিলে তেওঁলোকে আকৌ এবাৰ মোবাইল হটস্পটৰ প্ৰৱেশ ঘূৰাই পোৱাত সহায় কৰিছিল। যদি আপুনি হেণ্ডছেটত যিকোনো ভিপিএন সেৱাও ব্যৱহাৰ কৰিছে, আপুনি হয় নিজ নিজ এপ্লিকেচনৰ পৰা ভিপিএন সংযোগ পোনপটীয়াকৈ বন্ধ কৰিব পাৰে বা তেনে কৰিবলৈ তলৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰিব পাৰে:
- ডিভাইচটোত ছেটিংছ মেনু খোলক।
- ছেটিংছ মেনুত ভিপিএন সন্ধান কৰক।
- তাৰ পিছত, ভিপিএন ছেটিংছ খোলক, আৰু ইয়াক অফ কৰক।
নে’টৱৰ্ক সংহতিসমূহ পুনৰায় সেট কৰক
যদি কোনো পদ্ধতিয়ে আপোনাৰ বাবে কাম কৰা নাই তেন্তে তলৰ পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰি আপোনাৰ ডিভাইচত নে’টৱৰ্ক সংহতিসমূহ পুনৰায় সেট কৰাটো নিশ্চিত কৰক। মনত ৰাখিব যে নেটৱৰ্ক ছেটিংছ পুনৰায় স্থাপন কৰিলে কোনো ব্যক্তিগত ডাটা মচি পেলোৱা নহ’ব কিন্তু ই স্পষ্টভাৱে নেটৱৰ্কিং-সম্পৰ্কীয় ডাটা যেনে ৱাই-ফাই পাছৱৰ্ড, ব্লুটুথ যোৰা আঁতৰাই পেলাব, আৰু ভিপিএন বা এপিএন ছেটিংছ অবিকল্পিতভাৱে ছেট কৰিব৷ গতিকে, নেটৱৰ্ক ছেটিংছ ৰিছেট কৰাৰ আগতে ৱাই-ফাই পাছৱৰ্ড সংৰক্ষণ কৰাটো নিশ্চিত কৰক।
- ছেটিংছ এপলৈ যাওক > সাধাৰণ ব্যৱস্থাপনাত টেপ কৰক।
- পুনৰায় সেট কৰক > নে’টৱৰ্ক সংহতিসমূহ পুনৰায় সেট কৰক নিৰ্ব্বাচন কৰকত টেপ কৰক।
- এতিয়া, ডিভাইচ লক পৰ্দাৰ পাছৱৰ্ড দিয়ক আৰু প্ৰক্ৰিয়াটো সম্পূৰ্ণ কৰক।
- ৰিছেট শেষ হোৱালৈ অপেক্ষা কৰক আৰু ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰক ।
- ৱাই-ফাই আৰু ব্লুটুথ ডিভাইচসমূহৰ সৈতে পুনৰ সংযোগ কৰক। (যদি আছে)
- শেষত, সমস্যাটোৰ বাবে পৰীক্ষা কৰিবলৈ হটস্পটৰ সৈতে সংযোগ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
এয়াই, বন্ধুসকল। আমি ধৰি লওঁ যে এই গাইডটো আপোনাৰ বাবে সহায়ক আছিল। অতিৰিক্ত প্ৰশ্নৰ বাবে, আপুনি তলত মন্তব্য কৰিব পাৰে।