চেমচাং স্মাৰ্টফোনত সাধাৰণতে চিম কাৰ্ড মেনেজাৰ নামৰ এটা বিল্ট-ইন এপ থাকে। ই ব্যৱহাৰকাৰীক কল, বাৰ্তা, ডাটাৰ বাবে চিম কাৰ্ড বাছি ল’বলৈ দিয়ে আৰু আপুনি চিম কাৰ্ডৰ নাম আৰু আইকনও সলনি কৰিব পাৰে। আনকি ই আপোনাক চিম কাৰ্ডৰ তথ্য যেনে ফোন নম্বৰ, নেটৱৰ্কৰ অৱস্থা, আৰু সংকেতৰ শক্তি পৰীক্ষা কৰিবলৈ দিয়ে। কিন্তু, কিছুমান ব্যৱহাৰকাৰীয়ে সমস্যাৰ সন্মুখীন হয় যেনে চিম কাৰ্ড মেনেজাৰে কাম নকৰা বা তেওঁলোকৰ ডিভাইচত দেখুৱাব নোৱাৰা। গতিকে, এই লেখাটো আৰম্ভ কৰোঁ আহক।
চেমচাং চিম কাৰ্ড মেনেজাৰে কিয় কাম কৰা নাই বা দেখুওৱা নাই
চেমচাং চিম কাৰ্ড মেনেজাৰে কিয় কাম নকৰিব পাৰে বা প্ৰদৰ্শন নকৰিব পাৰে বুজিবলৈ, আমি প্ৰথমে কিছুমান সাম্ভাব্য কাৰণ চাব লাগিব:
- পুৰণি চফ্টৱেৰ: যদি Samsung ডিভাইচ পুৰণি, ই এপ তালিকাত Sim কাৰ্ড ব্যৱস্থাপক প্ৰদৰ্শন নকৰিবও পাৰে বা ই সঠিকভাৱে কাম নকৰিবও পাৰে। আপুনি আপোনাৰ ডিভাইচত চফ্টৱেৰ আপডেইট কৰি এই সমস্যা সমাধান কৰিব পাৰে।
- এপ সংঘাত: অন্য Samsung এপে চিম কাৰ্ড মেনেজাৰৰ সৈতে খেলা-ধূলা কৰিব পাৰে, যাৰ ফলত ই ক্ৰেচ বা অদৃশ্য হ’ব পাৰে। এই সংঘাতৰ সমাধান হ’ব পাৰে সংঘাতপূৰ্ণ এপটো বিচাৰি উলিয়াই আনইনষ্টল কৰি।
- চিম কাৰ্ডৰ সমস্যাসমূহ: আপোনাৰ চিম কাৰ্ড ব্যৱস্থাপকে এটা চিম কাৰ্ডত তথ্য চিনাক্ত বা প্ৰদৰ্শন নকৰিবও পাৰে যদি ই ক্ষতিগ্ৰস্ত, ভুল সন্নিৱিষ্ট কৰা হৈছে, বা আপোনাৰ ডিভাইচৰ দ্বাৰা সমৰ্থিত নহয়৷ আপোনাৰ চিম কাৰ্ড পৰীক্ষা কৰি আৰু প্ৰয়োজন হ’লে সলনি কৰিলে এই সমস্যা সমাধান হ’ব পাৰে।
- হাৰ্ডৱেৰ সমস্যাসমূহ: কেতিয়াবা আপোনাৰ Samsung ডিভাইচত এটা বেয়া চিম কাৰ্ড ৰিডাৰ বা ক্ষতিগ্ৰস্ত মাদাৰবৰ্ড থাকিব পাৰে, যিয়ে চিম কাৰ্ড ব্যৱস্থাপকক সঠিকভাৱে কাম কৰাত বাধা দিয়ে। কিছুমান ক্ষেত্ৰত, আপোনাৰ ডিভাইচটো Samsung সেৱা কেন্দ্ৰ বা প্ৰমাণিত কাৰিকৰী বিদ্যাৰ দ্বাৰা মেৰামতি কৰিব লাগিব।
চেমচাং চিম কাৰ্ড মেনেজাৰৰ সমাধানকাম নকৰা বা দেখুওৱা নাই
চেমচাঙৰ চিম কাৰ্ড মেনেজাৰে কাম নকৰা বা প্ৰদৰ্শন নকৰাত সমস্যাৰ সন্মুখীন হৈছে নেকি? চিন্তা নকৰিব, আমি আপোনাৰ পিঠি পাইছো। এই প্ৰবন্ধটোত, আমি এই সমস্যাটোৰ আঁৰৰ সাম্ভাব্য কাৰণবোৰ আৰু আপোনাক পুনৰ পথলৈ ঘূৰাই অনাৰ সমাধানবোৰৰ ওপৰত গভীৰ দৃষ্টি ৰাখো। আহক:
আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচৰ ছফ্টৱেৰ আপডেট কৰা হৈছে
আপোনাৰ ডিভাইচৰ ছফ্টৱেৰটো শেহতীয়া সংস্কৰণলৈ আপডেট কৰি ৰখাটো এনে ধৰণৰ সমস্যা প্ৰতিৰোধ কৰাৰ এক স্মাৰ্ট উপায় হ’ব পাৰে। ইয়াক কেনেদৰে কৰিব লাগে ইয়াত দিয়া হৈছে:
- প্ৰথমে, আপোনাৰ ডিভাইচৰ ছেটিংছ এপ্পলৈ যাওক।
- “ছফ্টৱেৰ আপডেট” বা “চিষ্টেম আপডেট” বিকল্পটো বিচাৰক আৰু ইয়াত টেপ কৰক।
- যদি নতুন ছফ্টৱেৰ সংস্কৰণ এটা উপলব্ধ হয়, “ডাউনলোড আৰু ইনষ্টল” হিট কৰক।
- আপডেটটো সম্পূৰ্ণ কৰিবলৈ স্ক্ৰীণত পপ আপ কৰা নিৰ্দেশনাবোৰ অনুসৰণ কৰক।
- যদি সমস্যাটো এতিয়াও আপডেটৰ পিছত থাকে, আপুনি আপোনাৰ ডিভাইচটো পুনৰাৰম্ভ কৰিব বিচাৰিব পাৰে।
কেচ্ছ আৰু ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰা হৈছে
যদি ছফ্টৱেৰ আপডেটে কৌশলটো নকৰে, আপুনি চিম কাৰ্ড মেনেজাৰ এপ্পৰ কেচ্ছ আৰু ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰিব বিচাৰিব পাৰে। আপুনি ইয়াক কেনেদৰে কৰিব পাৰে ইয়াত আছে:
- ছেটিংছ খোলক আৰু “এপ্প” বা “এপ্লিকেচন মেনেজাৰ” শাখালৈ নেভিগেট কৰক।
- তালিকাৰ পৰা চিম কাৰ্ড মেনেজাৰ বাছনি কৰক।
- “ষ্টোৰেজ” স্ক্ৰীণত, “ক্লিয়াৰ কেচ্ছ” আৰু তাৰ পিছত “ক্লিয়াৰ ডাটা”ত টেপ কৰক।
- সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই চাবলৈ আপোনাৰ ডিভাইচটো পুনৰাৰম্ভ কৰক।
বিৰোধী এপ্প্ সমূহ আনইনষ্টল কৰা হৈছে
কেতিয়াবা, আপোনাৰ ডিভাইচৰ আন এপ্পবোৰে চিম কাৰ্ড মেনেজাৰৰ সৈতে খেলিমেলি কৰিব পাৰে। ইয়াক ঠিক কৰিবলৈ, আপুনি সমস্যাটো সৃষ্টি কৰা বুলি ভবা এপ্পবোৰ আনইনষ্টল কৰিব পাৰে:
- ছেটিংছ খোলক আৰু “এপ্প” বা “এপ্লিকেচন মেনেজাৰ” শাখালৈ স্ক্ৰ’ল কৰক।
- আপুনি সন্দেহ কৰা এপ্পটো টেপ কৰক যিটোৱে চিম কাৰ্ড মেনেজাৰৰ সৈতে বিবাদ সৃষ্টি কৰিছে।
- এপ্পটোৰ পৰা পৰিত্ৰাণ পাবলৈ “আনইনষ্টল” বা “অক্ষম” ক্লিক কৰক।
- আপোনাৰ ডিভাইচটো পুনৰাৰম্ভ কৰক আৰু সমস্যাটো এতিয়াও আছে নেকি চাওঁক।
আপুনি আপোনাৰ ডিভাইচটো সুৰক্ষিত মোডত বুট কৰাৰ চেষ্টা কৰিব পাৰে য’ত সমস্যাজনক এপ্পটো চিনাক্ত কৰিবলৈ সকলো তৃতীয়-পক্ষৰ এপ্প অক্ষম কৰা হয়। আপুনি ইয়াক কেনেদৰে কৰিব পাৰে ইয়াত আছে:
- “পাৱাৰ অফ” বিকল্পটো ওলোৱালৈকে পাৱাৰ বুটামটো বহু সময় টিপক।
- “শক্তি বন্ধ” টিপি থাকিব যেতিয়ালৈকে আপুনি এটা প্ৰমপ্ট দেখা নাপায় যে আপুনি সুৰক্ষিত অৱস্থাত বুট কৰিব বিচাৰে নেকি ।
- নিশ্চিত কৰিবলৈ “ঠিক আছে” টেপ কৰক।
- আপোনাৰ ডিভাইচক সুৰক্ষিত অৱস্থালৈ পুনৰাৰম্ভ কৰাৰ বাবে অপেক্ষা কৰক আৰু চাওক যে চিম কাৰ্ড ব্যৱস্থাপকে কাম কৰে নেকি ।
- যদি ই কাম কৰে, তেন্তে ই সম্ভৱতঃ তৃতীয় পক্ষৰ এপেই সমস্যাটোৰ সৃষ্টি কৰিছে৷ শেহতীয়াকৈ ইনষ্টল কৰা বা সন্দেহজনক এপসমূহ এটা এটাকৈ আনইনষ্টল কৰি ইয়াক চিনাক্ত কৰক।
- আপুনি এবাৰ চিনাক্ত কৰিলে, এপটো আনইনষ্টল কৰক আৰু আপোনাৰ ডিভাইচটো পুনৰাৰম্ভ কৰক।
আপোনাৰ চিম কাৰ্ড পৰীক্ষা কৰা আৰু সলনি কৰা
এটা কৌশলী বা অসমৰ্থিত চিম কাৰ্ডৰ ফলত চিম কাৰ্ড মেনেজাৰও বিকল হ’ব পাৰে। সমস্যা সমাধানৰ বাবে এই পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰক:
- আপোনাৰ ডিভাইচটো চুইচ অফ কৰক আৰু চিম কাৰ্ড ট্ৰেআঁতৰাওক।
- চিম কাৰ্ডত যিকোনো দৃশ্যমান ক্ষতিপৰীক্ষা কৰক।
- চিম কাৰ্ড আৰু ট্ৰেখন কোমল কাপোৰ বা কলাৰে মচি দিয়ক।
- চিম কাৰ্ড ট্ৰেটো পিছলৈ ৰাখক আৰু ডিভাইচটো অন কৰক।
- চিম কাৰ্ড মেনেজাৰে কাম কৰি আছে নেকি চাওক।
- যদি নহয়, বেলেগ চিম কাৰ্ড ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক। যদি নতুনটোৱে কাম কৰে, আপোনাৰ কেৰিয়াৰক সলনি কৰিবলৈ কওঁক।
এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক
সকলো ছেটিংছ আৰু এপ্পক তেওঁলোকৰ ডিফল্ট অৱস্থালৈ ৰিছেট কৰিবলৈ, আপুনি আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচটো পুনৰ ছেট কৰাৰ কাৰখানা চেষ্টা কৰিব পাৰে যদি ওপৰোক্ত সমাধানবোৰৰ কোনোটোৱে কাম নকৰে। এইটো কৰাৰ আগতে আপোনাৰ সকলো গুৰুত্বপূৰ্ণ ফাইল আৰু ডাটা বেক আপ লোৱাটো নিশ্চিত কৰিব, কিয়নো ফেক্টৰী ৰিছেটে আপোনাৰ সকলো ডাটা মচি পেলাব। চেমচাং ডিভাইচ এটা কেনেদৰে ৰিছেট কৰিব লাগে ইয়াত দিয়া হৈছে:
- আৰম্ভণিতে, আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পটো খোলক।
- “সাধাৰণ ব্যৱস্থাপনা” বা “চিষ্টেম” শাখাটো টেপ কৰক।
- “ৰিছেট” বা “ৰিছেট বিকল্পসমূহ” ক্লিক কৰক।
- “ফেক্টৰী ডাটা ৰিছেট” বা “ফেক্টৰী ৰিছেট” বাছনি কৰক।
- যেতিয়া সতৰ্কবাৰ্তা টো ওলায়, “ৰিছেট” বা “সকলো বিলোপ কৰক”ত টেপ কৰক।
- আপোনাৰ ডিভাইচ ৰিছেট হোৱাৰ পিছত, ইয়াক শেষ হোৱালৈ অপেক্ষা কৰক।
- যদি আপোনাৰ ডিভাইচটো দেখা নাযায়, ইয়াক পুনৰাৰম্ভ কৰক আৰু চিম কাৰ্ড মেনেজাৰে কাম কৰে নে নাই পৰীক্ষা কৰক।
মেৰিয়াই লওক
যেতিয়া চেমচাং চিম কাৰ্ড মেনেজাৰে আপোনাৰ ডিভাইচত কাম নকৰে বা প্ৰদৰ্শন নকৰে, ই চিম কাৰ্ড পৰিচালনা কৰাৰ বাবে উপযোগী হ’ব পাৰে। আমি এই প্ৰবন্ধটোত এই সমস্যাবোৰৰ কিছুমান সমাধান আৰু কাৰণ প্ৰদান কৰিছোঁ, যাৰ ভিতৰত আছে আপোনাৰ ডিভাইচৰ ছফ্টৱেৰ আপডেট কৰা, চিম কাৰ্ড মেনেজাৰৰ কেচ্ছ আৰু ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰা, বিৰোধী এপ্পবোৰ আনইনষ্টল কৰা, আপোনাৰ চিম কাৰ্ড পৰীক্ষা কৰা আৰু সলনি কৰা, আৰু এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰা। এইটো সম্ভৱ যে যদি এই সমাধানবোৰৰ কোনোটোৱে কাম নকৰে তেন্তে আপুনি অধিক সহায়ৰ বাবে চেমচাঙৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিব লাগিব। গতিকে, এইটো আমাৰ ফালৰ পৰা। আমি আশা কৰোঁ আপুনি এই নিৰ্দেশনাটো সহায়ক পাব।