আপুনি এণ্ড্ৰইড কাষ্টম ডেভেলপমেন্টত খোজ দিছে কিন্তু “ডেমনৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰি” ভুলৰ কাষেৰে পাৰ হ’ব পৰা নাইনে? আৰু নাচাব। এই সহায়কত, আমি ADB ডেমনৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰা ভুল সমাধান কৰাৰ কেইবাটাও উপায় ৰূপৰেখা দাঙি ধৰিম ।
ADB আৰু fastboot আদেশসমূহ অতি উপযোগী যেতিয়া আপুনি আপোনাৰ ফোনক এটা কমপিউটাৰৰ সৈতে ADB (Android Debug Bridge) যোগেদি সংযোগ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰে। এটা স্বনিৰ্বাচিত ৰম ইনষ্টল কৰিবলৈ, আপোনাৰ ডিভাইচক স্বনিৰ্বাচিত পুনৰুদ্ধাৰলৈ বুট কৰিবলৈ, বা আপোনাৰ Android ফোন ৰুট কৰিবলৈ চেষ্টা কৰাৰ সময়ত আপুনি ADB আদেশসমূহ ব্যৱহাৰ কৰিব লাগিব। আপুনি আপোনাৰ স্মাৰ্টফোনৰ পৰাও ব্লটৱেৰ (অপ্ৰয়োজনীয় এপ) আঁতৰাব পাৰে।
ADB আদেশসমূহৰ সৈতে বহুতো সুবিধা জড়িত, কিন্তু কেৱল যেতিয়া আপুনি “ডেমনৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰি” ভুলটো অতিক্ৰম কৰিব পাৰে।
“ডেমনৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰি” ত্ৰুটিৰ অৰ্থ সাধাৰণতে যে আপোনাৰ কম্পিউটাৰ আৰু এণ্ড্ৰইড ফোনটোৰ মাজৰ সংযোগত কিছু সমস্যা আছে। বা, এডিবি সেৱাসমূহৰ কিবা এটা ভুল হৈছে। এই সকলোবোৰ অতি জটিল যেন লাগিব পাৰে (যদি আপুনি মাত্ৰ স্বনিৰ্বাচিত বিকাশৰ জগতখনৰ ভিতৰলৈ খোজ দিছে), এই ভুলৰ সমস্যা সমাধান কৰাটো সহজ।
তলত, আমি ADB ডেমন ভুলৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰাৰ সমস্যা সমাধানৰ ফলপ্ৰসূ উপায়সমূহ লিখিছো। বেছিভাগ ক্ষেত্ৰতে, ADB চাৰ্ভাৰ পুনৰাৰম্ভ কৰাৰ পিছত ভুল অদৃশ্য হৈছে (এই বিষয়ে অধিক সমাধান #1 ত) । কিন্তু যদি সমস্যাটো থাকে, তেন্তে আপুনি অন্য সমাধানসমূহো চেষ্টা কৰিব বিচাৰিব।
ইয়াত ADB ডেমন ত্ৰুটিৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰি কেনেকৈ সমাধান কৰিব পাৰি
- ADB চাৰ্ভাৰ পুনৰাৰম্ভ কৰক
এতিয়াৰ পৰা, বেছিভাগ ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে সফলতা বিক্ৰী কৰা সৰ্বোত্তম সমাধানৰ সৈতে ADB চাৰ্ভাৰ পুনৰাৰম্ভ কৰা জড়িত।
ইয়াত অনুসৰণ কৰিবলগীয়া পদক্ষেপসমূহ দিয়া হ’ল:
- নিশ্চিত কৰক যে আপোনাৰ কম্পিউটাৰত মূল Android SDK প্লেটফৰ্ম সঁজুলি আছে। আপুনি আপোনাৰ কম্পিউটাৰত Android SDK প্লেটফৰ্ম সঁজুলিসমূহ কেনেকৈ ইনষ্টল কৰিব লাগে তাৰ ওপৰত আমাৰ গাইড চাব পাৰে।
- Android SDK প্লেটফৰ্ম সঁজুলিসমূহ এক্সট্ৰেক্ট কৰিলে আপোনাক এটা “প্লেটফৰ্ম-সঁজুলি” ফোল্ডাৰ দিয়া হয়।
৩) তলৰ উইণ্ড’জ সন্ধান বাকচত “task manager” লিখক আৰু “Enter” বুটাম টিপক। ই কাৰ্য্য ব্যৱস্থাপক উইন্ডো খোলিব লাগে।
- “adb” ত ৰাইট-ক্লিক কৰক আৰু “End task” নিৰ্বাচন কৰক। যদি আপুনি বিচাৰি নাপায়, তেন্তে পৰৱৰ্তী পদক্ষেপলৈ যাওক।
- “platform-tools” ফোল্ডাৰ খোলক, ঠিকনা বাৰত “CMD” লিখক, আৰু “Enter” টিপক।
- আপুনি আপোনাৰ পৰ্দাত “Command Prompt” চাব লাগে।
- ADB চাৰ্ভাৰক হত্যা কৰিবলে নিম্নলিখিত আদেশ চলাওক
এতিয়া, ADB চাৰ্ভাৰ পুনৰাৰম্ভ কৰিবলে নিম্নলিখিত আদেশ এক্সিকিউট কৰক:
ত্ৰুটি সমাধান কৰা হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলে, আপোনাৰ ফোনক এটা USB কেবুলৰ যোগেদি কমপিউটাৰৰ সৈতে সংযোগ কৰক আৰু আদেশ চলাওক যি পূৰ্বতে “ডেমনৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰি” ত্ৰুটি দিছিল।
আপোনাৰ USB সংযোগ পৰীক্ষা কৰক
যদি ওপৰৰ সমাধানটোৱে কাম কৰা নাছিল, তেন্তে নিশ্চিত কৰক যে আপোনাৰ এণ্ড্ৰইড স্মাৰ্টফোনটো এটা ইউএছবি কেবলৰ জৰিয়তে আপোনাৰ কম্পিউটাৰৰ সৈতে সঠিকভাৱে সংযোগ কৰা হৈছে। সংযোগ ঢিলা নহয় সুনিশ্চিত কৰিবলে USB কেবুলৰ দুয়োটা মূৰ লাহে লাহে ঠেলি দিয়ক।
ইয়াৰ উপৰিও, আপুনি USB কেবুল বা USB পৰ্টে ক্ষতিগ্ৰস্ত হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিব লাগিব। USB পৰ্ট নষ্ট হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলে, এটা ভিন্ন পৰ্ট ব্যৱহাৰ কৰক আৰু ভুল বাৰ্তা ওলায় নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলে আদেশ চলাওক।
যদি সমস্যাটো থাকে, USB কেবুলটোও সলনি কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক। এনে ভুল পালে ইউএছবি কেবল সলনি কৰিলে প্ৰায়ে কামটো হয়। এটা উচ্চমানৰ USB কেবল লওক আৰু সমস্যাটো পৰীক্ষা কৰক।
USB ডিবাগিং সামৰ্থবান কৰাটো নিশ্চিত কৰক
ADB আদেশসমূহ চলাবলৈ, আপোনাৰ Android ফোনত USB ডিবাগিং সামৰ্থবান কৰাটো প্ৰয়োজনীয়। ই “ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহ”ৰ ভিতৰত অৱস্থিত। যদি আপুনি ছেটিংছ এপৰ ভিতৰত ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহ বিচাৰি নাপায়, ছেটিংছ > ফোন সম্পৰ্কে অংশলৈ যাওক, আৰু বিল্ড সংস্কৰণত 7 বাৰ টেপ কৰক। ই ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহ সামৰ্থবান কৰিব।
এতিয়া, ডেভেলপাৰ বিকল্পসমূহলৈ যাওক, আৰু USB ডিবাগিং বন্ধ কৰা হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰক। যদি হয় তেন্তে অন কৰক। সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰক।
যদি আপুনি ADB উদ্দেশ্যৰ বাবে আপোনাৰ Android ডিভাইচক প্ৰথমবাৰৰ বাবে কম্পিউটাৰৰ সৈতে সংযোগ কৰিছে, তেন্তে আপুনি কম্পিউটাৰটোক অনুমোদন দিব লাগিব। এই বিকল্প পপ আপ হ’ব লাগে যেতিয়াই আপুনি আপোনাৰ ফোনক কমপিউটাৰৰ সৈতে এটা USB কেবুলৰ যোগেদি সংযোগ কৰে আৰু USB ডিবাগিং সামৰ্থবান কৰে।
ফায়াৰৱাল আৰু এন্টিভাইৰাছ নিষ্ক্ৰিয় কৰক
এটা ফায়াৰৱাল বা এন্টিভাইৰাছে ADB সংযোগ বন্ধ কৰি ৰাখিব পাৰে। যেতিয়া ADB সংযোগৰ সৈতে এটা সমস্যা হয়, আপুনি এটা “ডেমনৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰি” ত্ৰুটি দেখাৰ সম্ভাৱনা থাকে । ফায়াৰৱাল বা এন্টিভাইৰাছে সমস্যাৰ সৃষ্টি কৰিছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ, অস্থায়ীভাৱে সিহতক নিষ্ক্ৰিয় কৰক।
Windows ফায়াৰৱাল নিষ্ক্ৰিয় কৰিবলৈ এই পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰক:
- তলৰ সন্ধান বাকচত “Windows Security” লিখক আৰু “Enter” টিপক।
- বাওঁফালৰ পেনেলৰ পৰা “Firewall & network projection” ত টেপ কৰক।
- “ডমেইন নেটৱৰ্ক” ক্লিক কৰক আৰু “Microsoft Defender Firewall” বন্ধ কৰক।
- এতিয়া, আগৰ পৰ্দালৈ উভতি যাওক আৰু “Private network” ত ক্লিক কৰক।
- ইয়াৰ বাবেও “Microsoft Defender Firewall” বন্ধ কৰক।
- “ৰাজহুৱা নেটৱৰ্ক”ৰ বাবেও একেই কৰক।
এতিয়া, আপোনাৰ ফোনটো এটা USB কেবুলৰ জৰিয়তে কম্পিউটাৰৰ সৈতে সংযোগ কৰক আৰু সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ কমাণ্ডটো চলাওক।
গুৰুত্বপূৰ্ণ
ডমেইন নে’টৱৰ্ক, ব্যক্তিগত নে’টৱৰ্ক, আৰু ৰাজহুৱা নে’টৱৰ্কৰ বাবে ফায়াৰৱাল সামৰ্থবান কৰিবলৈ নাপাহৰিব। ই আপোনাৰ ডিভাইচৰ সুৰক্ষা শক্তিশালী কৰিব। লগতে, যদি আপুনি কোনো এন্টিভাইৰাছ চফ্টৱেৰ নিষ্ক্ৰিয় কৰিছে, তেন্তে সেইবোৰ অন কৰক।
যদি ভুলটো এতিয়াও আপোনাৰ পৰ্দাত দেখা যায়, আপোনাৰ PC ৰ সকলো এন্টিভাইৰাছ চফ্টৱেৰ নিষ্ক্ৰিয় কৰক আৰু তাৰ পিছত সমস্যাটো পৰীক্ষা কৰক।
আমি আশা কৰোঁ এই গাইডখন আপোনালোকৰ বাবে সহায়ক হৈছিল। পূৰ্বতে উল্লেখ কৰা সমাধানসমূহৰ কোনটো সমাধান কৰা হৈছে ADB এ আপোনাৰ কমপিউটাৰত ডেমন ভুলৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰে? আপোনাৰ বহুমূলীয়া চিন্তাবোৰ তলৰ কমেন্টত শ্বেয়াৰ কৰক।