চেমচাং ৱান ইউ আই ৫ আৰু ৫.১ হৈছে চেমচাং চফটৱেৰৰ শেহতীয়া সংস্কৰণ। কিন্তু চেমচাংৰ কেইবাজনো ব্যৱহাৰকাৰীয়ে শেহতীয়া One UI 5 আৰু 5.1 সংস্কৰণত ব্লুটুথৰ সমস্যাৰ সন্মুখীন হয়, যিটো বিৰক্তিকৰ হ’ব পাৰে। ই এটা সৰু চফ্টৱেৰ সমস্যা বা হাৰ্ডৱেৰ সমস্যাৰ পৰা যিকোনো হ’ব পাৰে।
ইয়াৰ উপৰিও কেইবাটাও ব্লুটুথ সমস্যা দেখা দিয়ে, প্ৰত্যেকেই বিভিন্ন ধৰণৰ সন্মুখীন হয়। ইয়াৰ ভিতৰত ব্লুটুথ বিচ্ছিন্ন হোৱাৰ সমস্যা, ব্লুটুথ ইয়াৰফোনত সংগীত নথকা, ফোনটোৱে ব্লুটুথ ডিভাইচ বিচাৰি নোপোৱা, বাহ্যিক স্পীকাৰ আৰু ষ্টেৰিঅ’ স্পীকাৰৰ সৈতে সংযোগ কৰাৰ সমস্যা, আৰু বহুতো অন্তৰ্ভুক্ত৷ নতুবা, সম্ভৱ যে চফ্টৱেৰ বাগ, এটা পুৰণি চিস্টেম, এটা অসামঞ্জস্যতা ডিভাইচ বা ডিভাইচটো ব্লুটুথৰ সৈতে সংযোগ কৰাৰ পৰিসৰত নথকাৰ বাবে আপোনাৰ One UI 5 আৰু 5.1 ত ব্লুটুথে কাম কৰা নাই৷
যদি আপুনি ব্লুটুথৰ সৈতে সংযোগ কৰাৰ সময়ত এই সমস্যাসমূহৰ সন্মুখীন হৈছে, চিন্তা নকৰিব৷ ধন্যবাদৰ পাত্ৰ যে কেইবাটাও সম্ভাৱ্য কাৰণ আছে যিবোৰ আপুনি সহজে সমাধান কৰিবলৈ ল’ব পাৰে। এই প্ৰবন্ধটোৱে আপোনাৰ Samsung One UI 5 আৰু 5.1 সংস্কৰণত ব্লুটুথ সমস্যা সমাধানৰ সম্ভাৱ্য সমাধানসমূহৰ বিষয়ে আলোচনা কৰিব। উল্লেখিত সমাধানসমূহ অনুসৰণ কৰি, আপুনি কোনো অসুবিধা নোহোৱাকৈ আপোনাৰ ব্লুটুথ সমস্যাসমূহ সহজে সমাধান কৰিব পাৰে।
পৃষ্ঠাৰ সমলসমূহ
- এটা ইউআই 5 আৰু 5.1 ব্লুটুথ সমস্যা কেনেদৰে ঠিক কৰিব?
- ব্লুটুথ অন/অফ কৰক
- পাহৰি যাওক আৰু পুনৰ যোৰ কৰক
- বিমান মোড টগল কৰক
- বেটাৰি সংৰক্ষক মোড অসামৰ্থবান কৰক
- আপোনাৰ ফোন পুনৰাৰম্ভ কৰক
- ব্লুটুথ কেচ্ছ আঁতৰাওক
- নেটৱাৰ্ক ছেটিংছ ৰিছেট কৰক
- ক্যাশ বিভাজন মচি পেলাওক
- এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক
- চেমচাং সমৰ্থনৰ সৈতে যোগাযোগ কৰক
অন্তিম শব্দ
এটা UI 5 আৰু 5.1 ব্লুটুথ সমস্যা কেনেকৈ সমাধান কৰিব?
স্মাৰ্টফোনত কেইবাটাও ব্লুটুথ সমস্যা দেখা দিয়ে য’ত ব্যৱহাৰকাৰীসকল হতাশ হয়। কিন্তু একাধিক ব্যৱহাৰকাৰীয়ে টুইটাৰ, ৰেডিট আৰু আন কেইবাটাও প্লেটফৰ্মত এটা সমস্যাৰ ৰিপৰ্ট দিছিল আৰু নিখুঁত সমাধান ব্যৱহাৰ কৰি তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ ডিভাইচত তেওঁলোকৰ ব্লুটুথ সমস্যা সমাধান কৰিছিল। ব্লুটুথৰ সমস্যাসমূহ সহজে সমাধান কৰিবলৈ উল্লেখ কৰা সমাধানসমূহ অনুসৰণ কৰাটো নিশ্চিত কৰক। গতিকে, সমাধানবোৰ চাওঁ আহক।
ব্লুটুথ অন/অফ কৰক
ই আছিল অগ্ৰণী সমস্যা সমাধান পদ্ধতি যিটো আপুনি Samsung One UI 5 আৰু 5.1 সংস্কৰণসমূহত আপোনাৰ ব্লুটুথ সমস্যাসমূহ সমাধান কৰিবলে কৰিব পাৰিছিল। এইটো এটা সাধাৰণ পদ্ধতি যিটো আপুনি অন্য সমস্যা সমাধান কৌশললৈ যোৱাৰ আগতে চেষ্টা কৰিব লাগিব, আৰু কেতিয়াবা ই সমস্যাটো সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।
- নিয়ন্ত্ৰণ পেনেল খোলিবলৈ পৰ্দাৰ ওপৰৰ পৰা তললৈ চুইপ কৰক।
- ব্লুটুথ আইকনটো চাওক আৰু ব্লুটুথ ছেটিংছ খোলিবলৈ ইয়াত দীঘলীয়াকৈ টিপক।
- যদি ব্লুটুথ অন কৰা হৈছে, ব্লুটুথ ছেটিংছ বন্ধ কৰিবলৈ টগল নিষ্ক্ৰিয় কৰক।
- এতিয়া ব্লুটুথ ছেটিংছত প্ৰৱেশ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক আৰু সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰক।
পাহৰি যাওক আৰু পুনৰ যোৰ কৰক
যদি আপুনি এটা ব্লুটুথ ডিভাইচৰ সৈতে সংযোগ কৰিব নোৱাৰে বা আপুনি আগতে ব্লুটুথৰ সৈতে যোৰ কৰিছে কিন্তু এতিয়া ই যোৰ কৰা নাই, দুখ নকৰিব৷ আপুনি ব্লুটুথ নে’টৱৰ্কসমূহ পাহৰিবলৈ চেষ্টা কৰিব লাগে আৰু সমস্যাটো সমাধান কৰিবলে ব্লুটুথ নে’টৱৰ্ক পুনৰায় যোৰ কৰিব লাগে। ই আপোনাক ব্লুটুথ সমস্যা সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে, আৰু আপুনি আপোনাৰ Samsung ডিভাইচত আপোনাৰ ব্লুটুথ সমস্যাসমূহ সহজে সমাধান কৰিব পাৰে।
- আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পটো খোলক।
- ‘অধিক বিকল্প’ৰ বাবে গিয়াৰ আইকন বা তিনিটা উলম্বভাৱে ষ্টেক কৰা ডটত টেপ কৰক আৰু ‘আনপেয়াৰ’ বাছনি কৰক।
- এতিয়া এক মুহূৰ্তৰ বাবে অপেক্ষা কৰক আৰু আপুনি সংযোগ কৰিব বিচৰা ব্লুটুথ ডিভাইচটো সন্ধান কৰক।
- ডিভাইচটো ব্লুটুথ সন্ধান ছেটিংছত তালিকাভুক্ত হোৱাৰ পিছত, ব্লুটুথ ডিভাইচসংযোগ কৰিবলৈ পেয়াৰ বিকল্পত টেপ কৰক আৰু ব্লুটুথ সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
বিমান মোড টগল কৰক
এয়াৰপ্লেন মোডে অস্থায়ীভাৱে বাহ্যিক সংযোগবোৰ সংযোগহীন কৰিব, আৰু ইয়াত ব্লুটুথ নেটৱৰ্কও অন্তৰ্ভুক্ত থাকে। যদি আপুনি ব্লুটুথে কাম নকৰা বা সংযোগ নকৰা সমস্যাএটাৰ সন্মুখীন হৈছে, আপুনি এয়াৰপ্লেন মোড সক্ষম আৰু অক্ষম কৰিব লাগে, যি আপোনাক সমস্যাটো সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। আপুনি এইটো কেনেদৰে কৰিব পাৰে ইয়াত আছে।
- আপোনাৰ Samsung ডিভাইচত নিয়ন্ত্ৰণ পেনেল খোলিবলৈ পৰ্দাৰ ওপৰৰ পৰা তললৈ চুইপ কৰক।
- এয়াৰপ্লেন মোড আইকন বিচাৰক আৰু ইয়াক সামৰ্থবান কৰিবলৈ ইয়াত টেপ কৰক।
- এতিয়া অলপ সময় অপেক্ষা কৰক আৰু আকৌ Airplane mode আইকনত ক্লিক কৰি ইয়াক নিষ্ক্ৰিয় কৰক।
- আকৌ, ব্লুটুথ সমস্যা সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
বেটাৰি সংৰক্ষক অৱস্থা নিষ্ক্ৰিয় কৰক
আনটো মূল কাৰণ হৈছে আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচত বেটাৰী চেভাৰ মোড। বেটাৰী-ছেভাৰ মোডে বেটাৰীৰ জীৱনকাল বৃদ্ধি কৰিবলৈ স্মাৰ্টফোনৰ পৰিৱেশন চেপি ধৰে। অৱশ্যে ইয়াৰ অন্যান্য বৈশিষ্ট্য আৰু ব্লুটুথৰ সৈতে ইয়াৰ আন্তঃপৃষ্ঠই ইয়াক এটা হিচাপে গণ্য কৰে। যদি আপুনি ইয়াত নিয়োজিত হৈছে তেন্তে বেটাৰী-সঞ্চয়ক ধৰণ নিষ্ক্ৰিয় কৰাটো এটা সহজ সমাধান৷ বেটাৰি-সঞ্চয়ক ধৰণ নিষ্ক্ৰিয় কৰিবলে, এই পদক্ষেপসমূহ অনুসৰণ কৰক:
- আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচত কণ্ট্ৰোল পেনেল খুলিবলৈ স্ক্ৰীণৰ ওপৰৰ পৰা তললৈ চোৱাইপ কৰক।
- আপোনাৰ ডিভাইচত “পাৱাৰ চেভাৰ” বা “বেটাৰী চেভাৰ” বিচাৰক আৰু বেটাৰী চেভাৰ অক্ষম কৰিবলৈ ইয়াত ক্লিক কৰক।
- সেয়াই বহুত বেছি। এতিয়া আপোনাৰ ব্লুটুথ ছেটিংছত প্ৰৱেশ কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক আৰু সমস্যাটো সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰক।
আপোনাৰ ফোন পুনৰাৰম্ভ কৰক
আটাইতকৈ সাধাৰণ সমস্যা সমাধান পদ্ধতি হৈছে ডিভাইচ পুনৰায় পুনৰায় কৰা। যদি আপুনি আপোনাৰ Samsung One UI 5 আৰু 5.1 সংস্কৰণত আপোনাৰ ব্লুটুথ ছেটিংছ অভিগম কৰিব নোৱাৰে, আপুনি আপোনাৰ ফোনটো পুনৰাৰম্ভ কৰিব লাগে৷ কেতিয়াবা চফ্টৱেৰ বাগ আৰু সৰু সৰু সমস্যাৰ বাবে, ব্লুটুথে আৰু কাম নকৰে আৰু ইয়াক কাম কৰাত বাধা দিব, আৰু পুনৰাৰম্ভ কৰিলে কোনো ছলনা নোহোৱাকৈ সমস্যাটো তৎক্ষণাত সমাধান কৰাত সহায় হ’ব পাৰে৷ আপুনি এবাৰ ডিভাইচ পুনৰাৰম্ভ কৰিলে, ব্লুটুথ সমস্যা সমাধান হৈছে নে নাই পৰীক্ষা কৰিবলৈ চেষ্টা কৰক।
ব্লুটুথ কেচ্ছ আঁতৰাওক
আপুনি ব্লুটুথ কেচ্ছ ডাটা আঁতৰাবলৈ বা পৰিষ্কাৰ কৰিবলৈচেষ্টা কৰিব পাৰে। কেচ্ছটো সঞ্চিত কৰা হ’ব, যাৰ ফলত ব্লুটুথে আপোনাৰ ডিভাইচত কাম নকৰে। এই পদ্ধতিটো চেমচাঙে নিজেই পৰামৰ্শ দিয়ে, য’ত ব্লুটুথৰ কেচ্ছ ডাটা পৰিষ্কাৰ কৰিলে আশ্চৰ্যকৰ কাম কৰিব পাৰে। আপুনি আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচত ব্লুটুথ কেচ্ছ কেনেদৰে পৰিষ্কাৰ কৰিব পাৰে ইয়াত দিয়া হৈছে:
- আপোনাৰ Samsung ডিভাইচত Settings app খোলক আৰু “Apps” অংশলৈ যাওক।
- এতিয়া Sort আইকনত ক্লিক কৰক আৰু “Show system apps” বাছক।
- এপ্লিকেচন আৰু সেৱাসমূহৰ তালিকাৰ পৰা ব্লুটুথ বিচাৰি উলিয়াওক আৰু ইয়াত টেপ কৰক।
- আকৌ, সংৰক্ষণ বিকল্প বাছক।
- “Clear Data” বিচাৰি উলিয়াওক আৰু তাত টেপ কৰক। “OK” বুটামটো টিপি নিশ্চিত কৰক।
- এতিয়া আপুনি ব্লুটুথ ডিভাইচৰ সৈতে পুনৰ সংযোগ কৰিব লাগিব, যিটো সাধাৰণতে আনপেয়াৰ আৰু ৰি-পেয়াৰ পদ্ধতিয়ে কাম কৰে।
নে’টৱৰ্ক সংহতিসমূহ পুনৰায় সেট কৰক
নেটৱাৰ্ক ছেটিংছ ৰিছেট কৰক আপোনাৰ Samsung ডিভাইচৰ অস্থায়ী নেটৱাৰ্কসমূহ মচি পেলাব আৰু আপোনাক ব্লুটুথ সমস্যাসমূহ সমাধান কৰাত সহায় কৰিব। নেটৱৰ্ক ছেটিংছসমূহে সংৰক্ষিত ৱাই-ফাই নেটৱৰ্কসমূহ, ব্লুটুথ আৰু চেলুলাৰ সংযোগসমূহ ইয়াৰ অবিকল্পিত ছেটিংছলৈ মচি পেলাব, আৰু আপুনি নেটৱৰ্কসমূহৰ সৈতে সংযোগ কৰিবলৈ পুনৰ পাছকোড প্ৰৱেশ কৰিব লাগিব। আপোনাৰ ডিভাইচত ব্লুটুথৰ সৈতে কোনো সমস্যা হ’লে আপুনি কি কৰিব পাৰে:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পটো খোলক।
- ৰিছেট ৰ > সাধাৰণ ব্যৱস্থাপনা বাছনি কৰক।
- এতিয়া ৰিছেট নেটৱৰ্ক ছেটিংছত টেপ কৰক।
- অৱশেষত, “ছেটিংছ ৰিছেট কৰক” টেপ কৰক আৰু অ’কে বুটামটো টেপ কৰি কাৰ্যটো নিশ্চিত কৰক।
ক্যাশ বিভাজন মচি পেলাওক
কেচ্ছ ফাইলবোৰে এপ্লিকেচন আৰু ৱেবছাইটবোৰ পুনৰুদ্ধাৰ কৰাত গতি আনিছে, আৰু আপোনাৰ ডিভাইচত নিৰন্তৰ ত্ৰুটি আৰু ফ্ৰিজিং সমস্যাৰ সৈতে দুৰ্নীতি কৰা বা সমস্যা কৰা সহজ। আপুনি আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচত ব্লুটুথ সমস্যা টো ঠিক কৰিবলৈ এটা ৱাইপ কেচ্ছ বিভাজন কৰিব পাৰে। আপুনি এইটো কেনেদৰে কৰিব পাৰে ইয়াত আছে।
- আপোনাৰ চেমচাং স্মাৰ্টফোন সম্পূৰ্ণৰূপে অফ কৰক।
- ফোনটো কম্পন নোহোৱালৈকে ভলিউম আপ + পাৱাৰ কী বুটামটো কেইছেকেণ্ডৰ বাবে একেলগে টিপক আৰু ধৰি ৰাখক।
- ভলিউম আপ কী ব্যৱহাৰ কৰি ৱাইপ কেচ্ছ বিভাজনলৈ নেভিগেট কৰক আৰু পাৱাৰ কী বুটাম ব্যৱহাৰ কৰিবলৈ ইয়াক বাছনি কৰক।
- এতিয়া হয় বিকল্প টো বাছনি কৰি ইয়াক নিশ্চিত কৰক।
- অৱশেষত, প্ৰদত্ত বিকল্পটোৰ পৰা “ৰিবুট চিষ্টেম নাও” বাছনি কৰক, আৰু সেয়াই সকলো।
এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰক
অন্তিম পদ্ধতিটো হ’ল আপোনাৰ চেমচাং ডিভাইচত এটা ফেক্টৰী ৰিছেট কৰা। যদি ব্লুটুথ সমস্যাটো এতিয়াও ঠিক কৰা হোৱা নাই, আপুনি কঠোৰ ৰিছেটিং চেষ্টা কৰা উচিত, যি আপোনাক সমস্যাটো সমাধান কৰাত সহায় কৰিব পাৰে। ই আপোনাৰ সকলো ডাটা মচি পেলাব আৰু ইয়াক কাৰখানাৰ ছেটিংছলৈ পুনৰুদ্ধাৰ কৰিব। পদক্ষেপবোৰ অনুসৰণ কৰি আপুনি কেনেদৰে আপোনাৰ ডিভাইচ ৰিছেট কৰিব পাৰে ইয়াত দিয়া হৈছে:
- আপোনাৰ ডিভাইচত ছেটিংছ এপ্পটো খোলক।
- তললৈ স্ক্ৰ’ল কৰক আৰু ৰিছেটৰ > সাধাৰণ ব্যৱস্থাপনাত টেপ কৰক।
- এতিয়া “ফেক্টৰী ডাটা ৰিছেট” বিকল্পটো বাছনি কৰক।
- পুনৰ, ৰিছেট টেপ কৰক আৰু তাৰ পিছত নিশ্চিত কৰিবলৈ “সকলো বিলোপ কৰক” বাছনি কৰক, আৰু সেয়াই হৈছে। (যদি আপুনি আপোনাৰ চেমচাং একাউণ্টত ছাইন ইন কৰে, আপোনাক অব্যাহত ৰাখিবলৈ পাছকোড প্ৰবিষ্ট কৰিবলৈ প্ৰেৰিত কৰা হ’ব।)
টোকা: এটা ফেক্টৰী ৰিছেটে আপোনাৰ সকলো ডাটা মচি পেলাব, আপোনাৰ ডিভাইচত সংৰক্ষণ কৰা ফটো, দস্তাবেজ, ভিডিঅ’, পছন্দ আৰু এপ্লিকেচনসমূহ অন্তৰ্ভুক্ত কৰি। পুনৰায় সংহতি কৰাৰ আগতে আপোনাৰ গুৰুত্বপূৰ্ণ দস্তাবেজসমূহ আৰু মাধ্যম নথিপত্ৰসমূহ বেকআপ লোৱাটো নিশ্চিত কৰক।
Samsung সমৰ্থনৰ সৈতে যোগাযোগ কৰক
যদি আপুনি ওপৰত উল্লেখ কৰা সমাধানসমূহ চেষ্টা কৰিছে আৰু এতিয়াও আপোনাৰ Samsung ডিভাইচত ব্লুটুথৰ সৈতে এটা সমস্যা আছে, যি শেহতীয়া সংস্কৰণ, One UI 5 আৰু 5.1 ত চলি আছে, আপুনি সহায়ৰ বাবে Samsung গ্ৰাহক সমৰ্থন দলৰ সৈতে যোগাযোগ কৰিব লাগে। আপোনাৰ ডিভাইচত এটা হাৰ্ডৱেৰ বা চফ্টৱেৰ সমস্যাই ব্লুটুথক সাধাৰণভাৱে কাম কৰাত বাধা দিব পাৰে।
ইয়াৰ উপৰিও, গ্ৰাহকে সমস্যাৰ সমস্যা সমাধান কৰিবলে কেইবাটাও পদ্ধতি প্ৰদান কৰিব, আৰু আপুনি আপোনাৰ ব্লুটুথ সমস্যাসমূহ সহজে সমাধান কৰিব পাৰে। আপুনি সহজেই অফিচিয়েল চেমচাং ৱেবছাইটৰ জৰিয়তে বা ইমেইলৰ জৰিয়তে গ্ৰাহক সমৰ্থন দলৰ সৈতে সংযোগ স্থাপন কৰিব পাৰে। ইয়াৰ উপৰিও অধিক তথ্যৰ বাবে ওচৰৰ চাৰ্ভিচ চেণ্টাৰলৈও যাব পাৰে।
চূড়ান্ত শব্দ
আপোনাৰ Samsung ডিভাইচত ব্লুটুথ সমস্যাৰ কাৰণসমূহৰ ওপৰত ভিত্তি কৰি, আপুনি সমস্যাটো সমাধান কৰিবলৈ নিজ নিজ সমস্যা সমাধান সমাধানসমূহ ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰিব। এইটো এটা বিস্তৃত গাইড, আৰু আপুনি নিশ্চিতভাৱে ব্লুটুথ সমস্যাসমূহ সমাধান কৰিব পাৰিব লাগে। যদি আপোনাৰ আৰু কিবা প্ৰশ্ন আছে তেন্তে তলৰ মন্তব্যৰ অংশত সুধিব। আমি আপোনাক উত্তৰ দিবলৈ চেষ্টা কৰিম৷