বাউন্সৰ হাৰ কিমান? বাউন্সৰ হাৰ কেনেদৰে হ্ৰাস কৰিব লাগে শিকক?|What is Bounce Rate? Learn How to Reduce Bounce Rates?

What work do Android instant apps do 37

যদি আপুনি আপোনাৰ ছাইটটো বজাৰ কৰিবলৈ আৰু অধিক বিক্ৰী কৰিবলৈ চেষ্টা কৰি আছে তেনেহ’লে আপুনি জানিব পৰাটো গুৰুত্বপূৰ্ণ যে ৱেবছাইট বাউন্সৰ হাৰ কি। এই জ্ঞানৰ অভাৱই আপোনাৰ ছাইটটো তৈয়াৰ কৰিব বা ভাঙিব পাৰে। এই প্ৰবন্ধটোত, আমি বাউন্স হাৰৰ অৰ্থ কি আৰু আপুনি ইয়াক কেনেদৰে হ্ৰাস কৰিব পাৰে আলোচনা কৰিম।

বাউন্সৰ হাৰ কিমান?

বাউন্স হাৰ, শতাংশত নিৰ্ধাৰণ কৰা হৈছে, কোনো নিৰ্দিষ্ট প্ৰকাৰৰ পদক্ষেপ নোলোৱাকৈ পৃষ্ঠাএৰি যোৱা ব্যৱহাৰকাৰী বা দৰ্শনাৰ্থীৰ সংখ্যা, যেনে ক্ৰয় চূড়ান্ত কৰা, ফাইল ডাউনলোড কৰা ইত্যাদি। আগবাঢ়ি যোৱাৰ আগতে, স্পষ্ট কৰিব যে আপোনাৰ খুব কম দৰ্শনাৰ্থী নাথাকিলে 0% বাউন্স ৰেট থকাটো যথেষ্ট কঠিন কাম।

Bounce Rate क्या है? जानें बाउंस रेट कम कैसे करें?

আপোনাৰ ৱেবপৃষ্ঠা বা ৱেবছাইট দৰ্শন কৰা সকলোৱে আপুনি আগবঢ়োৱা সমলৰ প্ৰতি আগ্ৰহী নহ’ব। অৱশ্যে, আপুনি বাউন্সৰ হাৰ হ্ৰাস কৰাৰ উপায় আছে, আৰু এই পোষ্টত আমি আপোনাক সেইবোৰৰ কিছুমান ক’ম।

বাউন্সৰ হাৰ নিয়ন্ত্ৰণ কৰাটো কিয় গুৰুত্বপূৰ্ণ?

এতিয়া যেতিয়া আপুনি জানে যে বাউন্স ৰেটৰ অৰ্থ কি, ইয়াৰ গুৰুত্বৰ বিষয়ে কওঁ আহক।

মনত ৰাখিব যে আপোনাৰ ছাইটলৈ যোৱা ব্যৱহাৰকাৰীসকলে আপুনি আগবঢ়োৱা প্ৰস্তাৱত আগ্ৰহী হোৱাৰ সম্ভাৱনা আছে। কিন্তু, যদি তেওঁলোকে লগে লগে বাউন্স কৰে ইয়াৰ অৰ্থ হৈছে আপুনি তেওঁলোকক ব্যস্ত ৰাখিবলৈ ব্যৰ্থ হৈছে। এইটো এটা অসুবিধা কিয়নো ব্যৱহাৰকাৰীয়ে আন কাৰোবাৰ ওচৰলৈ যাব পাৰে।

লগতে, এই বেকলিঙ্কো প্ৰতিবেদন অনুসৰি ই এক ৰেংকিং কাৰক। কম বাউন্স হাৰ থকা পৃষ্ঠাবোৰে গুগলৰ প্ৰথম পৃষ্ঠাত স্থান পোৱাৰ সম্ভাৱনা অধিক।

অৱশেষত, অতি উচ্চ বাউন্স হাৰে সূচায় যে আপোনাৰ ছাইটত কিবা সমস্যা আছে। এইটো ডিজাইনৰ ত্ৰুটিৰ পৰা বেয়া সমললৈকে যিকোনো হ’ব পাৰে।

ভাল বাউন্স হাৰ কিমান?

নম্বৰ এটা দিয়া কঠিন হ’ব পাৰে কিয়নো ই কেইবাটাও কাৰকৰ ওপৰত নিৰ্ভৰ কৰে, যাৰ ভিতৰত আছে আপোনাৰ ছাইটৰ স্থান আৰু বয়স, তলত উল্লেখ কৰা অনুসৰি:

  • Retail and eCommerce sites: 20% – 45% for e-commerce and retail websites
  • B2B sites – 25% – 55%
  • Lead generation site – 30% – 55%
  • Non-eCommerce sites – 35% – 60%
  • Landing pages – 60% – 90%
  • Blogs, news sites –  65% – 90%

ব্লগবোৰত সাধাৰণতে বাউন্সৰ হাৰ অতি উচ্চ – 90 শতাংশলৈকে। ই-কমাৰ্চ ছাইটৰ হাৰ ২০ শতাংশলৈকে কম হ’ব পাৰে। তদুপৰি, ই মুখ্যতঃ আপোনাৰ ট্ৰেফিক ক’ৰ পৰা আহিছে তাৰ ওপৰতো নিৰ্ভৰ কৰে।

উদাহৰণ স্বৰূপে, ই-মেইল মাৰ্কেটিঙৰ জৰিয়তে আপোনাৰ ছাইটলৈ যোৱা ব্যৱহাৰকাৰীসকলে জৈৱিক অনুসন্ধানৰ জৰিয়তে আপোনাৰ ছাইটলৈ যোৱা ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ তুলনাত ইয়াত অধিক সময় থাকে। তথাপিও, এই গ’ৰকেটফুৱেল প্ৰতিবেদন অনুসৰি, গড় হাৰ হৈছে 41 ৰ পৰা 51 শতাংশৰ ভিতৰত।

যদি আপুনি ভাল বাউন্স হাৰ কি সেই বিষয়ে বিভ্ৰান্ত হয়, আপোনাৰ বাউন্স হাৰ আপোনাৰ স্থানৰ আন ব্যৱসায়ৰ সৈতে তুলনা কৰাটো নিশ্চিত কৰিব। আপুনি গুগল এনালিটিক্সৰ দৰে সঁজুলিৰ জৰিয়তে সহজে বাউন্সৰ হাৰ বিচাৰি পাব পাৰে।

বাউন্সৰ হাৰ কেনেদৰে হ্ৰাস কৰিব

1. আপোনাৰ পৃষ্ঠাত ভিডিঅ’ যোগ কৰক

ভিষ্টিয়াই প্ৰমাণ কৰাৰ দৰে, ভিডিঅ’টোৰ সৈতে পৃষ্ঠাবোৰে কম বাউন্স হাৰ উপভোগ কৰে। কোম্পানীটোৱে ইউটিউব ভিডিঅ’ এম্বেড কৰি এটা পৃষ্ঠাত ইয়াৰ গড় সময় প্ৰায় দুগুণ কৰিছিল। “মানুহে ভিডিঅ’ অবিহনে পৃষ্ঠাবোৰত গড়ে 2.6 গুণ অধিক সময় অতিবাহিত কৰিছিল।”

ধাৰণাটো সৰল। ব্যৱহাৰকাৰীসকলে ভিডিঅ’টো পছন্দ কৰে। বেছিভাগ মানুহে পঢ়াতকৈ বেছি লিখিবলৈ পছন্দ কৰে। এইটো আন দৃষ্টিকোণৰ পৰাও গুৰুত্বপূৰ্ণ কিয়নো আমি পঢ়াতকৈ আমি যি দেখিছোঁ তাৰ অধিক মনত ৰাখোঁ।

বেকলিঙ্কো (বেকলিঙ্কো)য়ে দেখিলে যে পে’ত ভিডিঅ’টো অন্তৰ্ভুক্ত কৰিলে বাউন্সৰ হাৰ 11 শতাংশলৈকে হ্ৰাস কৰিব পাৰে।

অৱশ্যে, ভিডিঅ’ যোগ দিয়াৰ সময়ত আপুনি কেইটামান কথা মনত ৰাখিব লাগিব। সেইবোৰ ৰেলেভান আৰু অতি উচ্চ মানদণ্ডৰ হ’ব লাগে। উদাহৰণ স্বৰূপে, ‘চাউল কেনেদৰে ৰান্ধিব লাগে’ সম্পৰ্কে প্ৰক্ৰিয়াটো এক পে’ত বৰ্ণনা কৰা এটা ভিডিঅ’ থাকিব পাৰে।

আপুনি ভিডিঅ’টো আপোনাৰ চাৰ্ভাৰত আপলোড কৰিব পাৰে, বা ইয়াক ইউটিউবত হস্ট কৰিব পাৰে (বিনামূলীয়াকৈ)। অৱশ্যে, অটো-প্লে পৰিহাৰ কৰাটো নিশ্চিত কৰিব কিয়নো ই বিভ্ৰান্তিকৰ হ’ব পাৰে।

যদিও ভিডিঅ’বোৰ উপযোগী, আপোনাৰ পৃষ্ঠালৈ অহা সকলোৱে ভিডিঅ’টো চাবলৈ আগ্ৰহী নহ’ব পাৰে।

তেওঁলোকে গান বা ফাইল এটা শুনি থাকিব পাৰে, যিটো আপোনাৰ পৃষ্ঠাত স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে চলিবলৈ আৰম্ভ কৰিলে বাধাপ্ৰাপ্ত হ’ব পাৰে। যদি আপুনি ভিডিঅ’টো নিজে চলাব বিচাৰে তেন্তে অন্ততঃ নিশ্চিত কৰক যে ই নিঃশব্দ হৈ আছে।

2. সন্ধান দণ্ডিকা যোগ কৰক

সন্ধান দণ্ডিকাই ব্যৱহাৰকাৰীসকলক তেওঁলোকৰ প্ৰয়োজনীয়তা বিচাৰি উলিওৱাত সহায় কৰে। সন্ধান বুটামবোৰ বহল আৰু স্পষ্টভাৱে দৃশ্যমান কৰি ৰাখিব যাতে সেইবোৰ ব্যৱহাৰকাৰীৰ বাবে সহজে দৃশ্যমান হ’ব পাৰে।

জেকব নিয়েলছনে প্ৰকাশ কৰা এক প্ৰতিবেদন অনুসৰি, সন্ধান বাকচটো কমেও 27-বৰ্ণৰ বহল হ’ব লাগে। এইটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ কিয়নো গড় দণ্ডিকা মাত্ৰ 18-বৰ্ণৰ বহল।

বহুলোকে এই সত্যটোৰ প্ৰতি মনোযোগ নিদিয়ে কিয়নো এটা সৰু বাকচতো দীঘলীয়া প্ৰশ্ন টাইপ কৰা সম্ভৱ, কিন্তু সমস্যাটো হৈছে যে বাৰটোৰ আকাৰৰ বাবে ব্যৱহাৰকাৰীসকলে সমগ্ৰ প্ৰশ্নটো চাব নোৱাৰিব। ই প্ৰশ্ন সমীক্ষা বা সম্পাদনা অতি কঠিন কৰি তুলিব পাৰে।

এই সমস্যাটো সমাধান কৰাৰ বাবে এটা অতি ভাল বিকল্প হ’ল এটা গতিশীল সন্ধান দণ্ডিকা প্ৰৱৰ্তন কৰা যি আপুনি বাকচত টাইপ কৰা আৰম্ভ কৰাৰ লগে লগে স্বয়ংক্ৰিয়ভাৱে ডাঙৰ হৈ যায়। আন এটা ভাল বিকল্প হ’ল বাৰটো আঠা লগা কৰা আৰু ইয়াক ওপৰত ঠিক কৰা যাতে ব্যৱহাৰকাৰীসকলে ইয়াক সহজে বিচাৰি পায়। যদি এজনে ইয়াক চাব নোৱাৰে তেন্তে সন্ধান দণ্ডিকা থকাৰ কোনো অৰ্থ নাই।

3. ৱেবছাইটৰ লোডিং গতি বৃদ্ধি কৰক

আজিৰ ব্যৱহাৰকাৰীসকল অধৈৰ্য্য। সেইবোৰ কেতিয়াও ৱেবপৃষ্ঠাত নাথাকিব যিয়ে লোড কৰিবলৈ অত্যাধিক সময় লয়। ডেচিবেল অন্তৰ্দৃষ্টিপ্ৰতিবেদন অনুসৰি, লেহেম লোডিং থকা পৃষ্ঠাবোৰত দ্ৰুতগতিত লোড হোৱা ছাইটবোৰতকৈ 72 শতাংশ অধিক বাউন্স হাৰ থাকে। কিন্তু প্ৰশ্ন টো হ’ল, ৱেবছাইট এটা কিমান দ্ৰুত হোৱা উচিত?

প্ৰথমতে, সম্পূৰ্ণলোড কৰিবলৈ 3 ছেকেণ্ডতকৈ অধিক সময় লোৱা ৱেবছাইট এটা ক অত্যন্ত লেহেম বুলি গণ্য কৰা হয়। সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ ফলাফলৰ বাবে, আপোনাৰ ৱেবছাইটৰ সমল দুই ছেকেণ্ডতকৈ কম সময়ত লোড হ’ব লাগে।

দ্ৰুত-লোডিং ছাইট এটাত বাউন্সৰ হাৰ কম, আৰু চাৰ্চ ইঞ্জিন ফলাফল পৃষ্ঠা (এছ.ই.আৰ.পি.) এই কাৰণে, আপোনাৰ ছাইটৰ লোডিং গতি সদায়পৰীক্ষা কৰাটো অৰ্থপূৰ্ণ।

লোডিং গতি উন্নত কৰিবলৈ আপুনি কি কৰিব পাৰে ইয়াত দিয়া হৈছে:

  • এইচটিটিপি অনুৰোধ সমূহ হ্ৰাস কৰক
  • ফাইলসমূহ একত্ৰিত কৰক আৰু সেইবোৰ চমু কৰক
  • জাভাস্ক্ৰিপ্ট লোডিং পিছুৱাওক
  • প্ৰথম বাইটৰ সময় হ্ৰাস কৰক
  • এটা ভাল হোষ্ট বিচাৰি উলিয়াওক।
  • কেচিং সক্ষম কৰক

4. আপোনাৰ পৃষ্ঠাত বিশেষ অফাৰ প্ৰদৰ্শন কৰক

আপুনি লোকসকলক আন পৃষ্ঠাবোৰ পৰীক্ষা কৰিবলৈ আৰু আপোনাৰ ছাইটত থাকিবলৈ অনুপ্ৰেৰিত কৰিবলৈ বিশেষ ৰেহাই কোড প্ৰৱৰ্তন কৰিব পাৰে। কাউন্টডাউন টাইমাৰ ব্যৱহাৰ কৰাৰ কথা বিবেচনা কৰক। ৰূপান্তৰ আৰু বাউন্সৰ হাৰ উন্নত কৰাৰ ক্ষেত্ৰত কাউন্টডাউন টাইমাৰবোৰ অতি কাৰ্যকৰী হ’ব পাৰে। কিছু অনুপ্ৰেৰণাৰ বাবে ইবে পৰীক্ষা কৰক। ই-কমাৰ্চ দোকানখনে শীৰ্ষত বিশেষ অফাৰ আৰু ৰেহাই প্ৰদৰ্শন কৰে।

এই কৌশলটো কাম কৰাৰ বাবে, প্ৰদৰ্শিত অফাৰটো অত্যন্ত প্ৰাসঙ্গিক আৰু ব্যক্তিগতকৃত হ’ব লাগিব। উদাহৰণ স্বৰূপে, যদি আপোনাৰ পৃষ্ঠাটো পোহনীয়া জন্তুৰ বিষয়ে হয়, বিজ্ঞাপনটো মেকুৰীৰ খাদ্য, পশু চিকিৎসক আদিৰ বিষয়ে হ’ব লাগে।

5. স্মাৰ্ট ফৰ্মেটিং ব্যৱহাৰ কৰক

আগতে উল্লেখ কৰাৰ দৰে, ব্যৱহাৰকাৰীসকলে লেতেৰা আৰু কুৎসিত দেখা ছাইটবোৰ উপভোগ নকৰে।

আপোনাৰ সমল যিমানেই মূল্যৱান বা তথ্যপূৰ্ণ নহওঁক, কোনেও পৃষ্ঠাত থাকিব নোৱাৰে আৰু যদি ইয়াক চাবলৈ আকৰ্ষণীয় যেন নালাগে তেন্তে ইয়াক পঢ়ক।

আপোনাৰ ৱেবছাইটৰ সমলৰ ভিজুৱেল আবেদন উন্নত কৰাৰ বাবে ইয়াত পৰামৰ্শ দিয়া হৈছে:

  • এটা চমু পেৰাগ্ৰাফ ব্যৱহাৰ কৰক যাতে ই অত্যাধিক পাঠ-গধুৰ দেখা নাযায়
  • মানুহক সংযোজিত কৰি ৰাখিবলৈ ফটো আৰু ভিডিঅ’ৰ দৰে দৃশ্য ব্যৱহাৰ কৰক
  • পৃষ্ঠাটো ভাল দেখাটো নিশ্চিত কৰিবলৈ, ব্যৱধানটোৰ যত্ন লওঁক।
  • গুৰুত্বপূৰ্ণ বাৰ্তাবোৰ হাইলাইট কৰিবলৈ বুলেটযুক্ত বিন্দু ব্যৱহাৰ কৰক (যেনেকৈ মই এইমাত্ৰ কৰিছিলোঁ!)

ই ব্যৱহাৰকাৰীসকলক আপোনাৰ সমল দ্ৰুততাৰে চাবলৈ আৰু তেওঁলোকৰ বাবে গুৰুত্বপূৰ্ণ বিষয়বোৰ চিনাক্ত কৰিবলৈ অনুমতি দিব। অৱশ্যে, আপুনি জানিব লাগিব যে ৰেখাটো ক’ত আঁকিব লাগে।

প্ৰতিটো পোষ্টত অপ্ৰয়োজনীয় শিৰোনাম ব্যৱহাৰ কৰা বা ছবি প্ৰৱৰ্তন কৰাৰ ভুল নকৰিব। এইটোৱে কেৱল চেহেৰাটো নষ্ট কৰে আৰু পৃষ্ঠাটো নেভিগেট কৰাকঠিন কৰি তোলে।

6. ব্যয় কৰা সময় আৰু বাউন্সৰ হাৰ তুলনা কৰক

সমস্যাটো ৱেবপৃষ্ঠা এটাৰ সৈতে সম্পৰ্কিত নে সমগ্ৰ ছাইটৰ সৈতে সম্পৰ্কিত চিনাক্ত কৰক।

আপোনাৰ ছাইটত অতিবাহিত কৰা সময়টো বিবেচনা কৰাৰ বাবে এটা অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ মেট্ৰিক। উদাহৰণ স্বৰূপে, যদি ব্যয় কৰা মুঠ সময় ভাল কিন্তু বাউন্সৰ হাৰ উচ্চ হয় তেনেহ’লে সমস্যাটো নিৰ্দিষ্ট পৃষ্ঠাৰ সমলৰ সৈতে হ’ব পাৰে।

একেদৰে, যদি বাউন্সৰ হাৰ উচ্চ হয় আৰু আপোনাৰ ছাইটত অতি কম সময় অতি কম হয় তেনেহ’লে সমলটো বিভ্ৰান্তিকৰ হ’ব পাৰে বা ডিজাইনত সমস্যা হ’ব পাৰে।

বাউন্সৰ হাৰ উচ্চ হোৱাৰ কাৰণ চিনাক্ত কৰিবলৈ বিভিন্ন সংখ্যাৰ তুলনা কৰাটো নিশ্চিত কৰিব।

7. বিভ্ৰান্তিৰ পৰা পৰিত্ৰাণ পাওক

আপোনাৰ দৰ্শনাৰ্থীসকলক ইমানবোৰ বিকল্প দিয়াটো বিভ্ৰান্তিকৰ হ’ব পাৰে। সেয়েহে অত্যাধিক তথ্যৰ সৈতে আপোনাৰ ৱেবছাইট লোড কৰা, আৰু বেয়া ফণ্ট ব্যৱহাৰ কৰা। ইয়াৰ ফলত বিভ্ৰান্তি হ’ব পাৰে আৰু কাৰ্যত ব্যাঘাত জন্মাব পাৰে।

ডিজাইনটো সৰল কৰক, বিশৃংখলতা হ্ৰাস কৰক, আৰু বিভ্ৰান্তিৰ পৰা পৰিত্ৰাণ পাওক।

অৱতৰণ পৃষ্ঠাৰ বাবে এইটো অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ। সেয়েহে, সঠিক ডিজাইন বা ৱৰ্ডপ্ৰেছ থীম বাছনি কৰা – যদি আপুনি ৱৰ্ডপ্ৰেছ ছাইট এটা ব্যৱহাৰ কৰি আছে – যি এই চৰ্তবোৰ পূৰণ কৰিব পাৰে, তেওঁলোকে কেৱল এটা উপাদান আলোচনা কৰিব লাগিব।

ব্যৱহাৰকাৰীৰ দৃষ্টিকোণৰ পৰা চিন্তা কৰক।

ধৰি লওঁক যে এজন ব্যৱহাৰকাৰীয়ে .com ডমেইন ক্ৰয় কৰিব বিচাৰে আৰু আপোনাৰ পৃষ্ঠাত অৱতৰণ কৰিব বিচাৰে:

পে অত্যন্ত অসংগঠিত দেখায় আৰু বহুতো বস্তু আগবঢ়ায়। ইয়াৰ ফলত বিভ্ৰান্তি হ’ব পাৰে আৰু ব্যৱহাৰকাৰীক এক্স বুটামটো টিপিবলৈ বাধ্য কৰিব পাৰি।

8. সঠিক সহায় আগবঢ়াওক

ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ ফোনত থাকিবলৈ আৰু এজন এজেণ্টসংযোগ হোৱালৈ অপেক্ষা কৰিবলৈ সময় নাই।

তেওঁলোকে তেওঁলোকৰ প্ৰশ্নৰ উত্তৰ লগে লগে পাব বিচাৰে। সেয়েহে, প্ৰতিটো পৃষ্ঠাত সঘনাই সোধা প্ৰশ্ন শাখা এটা অন্তৰ্ভুক্ত কৰাটো নিশ্চিত কৰিব (য’ত সম্ভৱ হয়) আৰু এক বিতং সম্পদ বা জ্ঞান শাখা আছে যি আপোনাৰ ব্যৱসায়, সামগ্ৰী বা সেৱাৰ বিষয়ে ব্যৱহাৰকাৰীৰ সকলো প্ৰশ্নৰ উত্তৰ দিয়ে।

লগতে, লাইভ চেট সুবিধা টো প্ৰৱৰ্তন কৰাৰ কথা বিবেচনা কৰক। প্ৰায় ৭৯ শতাংশ গ্ৰাহকে লাইভ চেট পছন্দ কৰে কাৰণ ই সময় ৰাহি কৰে। লগতে, ই হৈছে সৰ্বাধিক গ্ৰাহক সন্তুষ্টিৰ হাৰ 92 শতাংশৰ সৈতে সমৰ্থন সঁজুলি।

সকলো ব্যৱসায়ে লাইভ চেট প্ৰদান নকৰে আৰু বহুতে এতিয়াও পৰম্পৰাগত ফোন আৰু ইমেইল সমৰ্থন বিকল্পত লাগি থাকে যিবোৰ অধিক ব্যয়বহুল আৰু সময় সাপেক্ষ। ব্যৱহাৰকাৰীসকলৰ বাবে এজেণ্ট এজনৰ সৈতে সংযোগ কৰাসহজ কৰক। বাউন্সৰ হাৰ হ্ৰাস কৰাৰ বাবে এইটো এটা সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ কৌশল। ফ্লোটিং লাইভ চেট বুটামটো আপোনাৰ পৃষ্ঠাত ৰাখিব। ই কেৱল বাউন্সৰ হাৰ হ্ৰাস নকৰে কিন্তু ৰূপান্তৰটো উন্নত কৰিব।

9. আপোনাৰ সমল উন্নত কৰক

সমলউন্নত কৰাৰ বহুতো লাভালাভ আছে। ই ৰূপান্তৰ বৃদ্ধি কৰে, দৰ্শনাৰ্থীসকলক শিক্ষিত কৰে, আৰু বাউন্সৰ হাৰ উন্নত কৰে। আমি ইতিমধ্যে আপোনাৰ পৃষ্ঠাটো সহজে চাব পৰাটো নিশ্চিত কৰিবলৈ আপোনাৰ সমলত ফটো, ভিডিঅ’ ব্যৱহাৰ কৰা আৰু স্মাৰ্ট ফৰ্মেটিং অনুসৰণ কৰাৰ বিষয়ে কথা পাতিছোঁ। কিন্তু সেয়া সকলো গুৰুত্বপূৰ্ণ নহয়।

সৰ্বোপৰি, আপোনাৰ সমল তথ্যপূৰ্ণ আৰু প্ৰাসংগিক হ’ব লাগে। ইয়াৰ বাবে পৃষ্ঠা সৃষ্টি নকৰিব। প্ৰতিটো শব্দ গণনা কৰক আৰু পৃষ্ঠাত এটা চিটিএ যোগ দিয়ক। এই সৰল কৌশলটোৱে বাউন্সৰ হাৰ হ্ৰাস কৰিব পাৰে আৰু আপোনাক অধিক বিক্ৰী কৰাত সহায় কৰিব পাৰে।

প্ৰাসংগিকতা এটা গুৰুত্বপূৰ্ণ সমস্যা কিয়নো আপোনাৰ পৃষ্ঠাই কীৱৰ্ডৰ বাবে ৰেংকিং শেষ কৰিব পাৰে যিয়ে ইয়াক ভালদৰে পূৰণ নকৰে। এই সমস্যাটো সমাধান কৰাৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ উপায় হ’ল আপোনাৰ পৃষ্ঠাবোৰে কোনবোৰ কীৱৰ্ডৰ বাবে ৰেংকিং কৰিছে চাব আৰু সেই অনুসৰি আপোনাৰ সমলত পৰিৱৰ্তন কৰিব।

10. আভ্যন্তৰীণ সংযোগঅৱহেলা নকৰিব।

নিম্ন বাউন্স হাৰ উপভোগ কৰিব বিচাৰে নেকি? এটা চতুৰ আভ্যন্তৰীণ সংযোগ কৌশল ব্যৱহাৰ কৰাটো নিশ্চিত কৰিব।

আভ্যন্তৰীণ লিংকবোৰ মানুহক আপোনাৰ পৃষ্ঠাত ৰখাত আৰু তেওঁলোকক আপোনাৰ অধিক সমল পৰীক্ষা কৰিবলৈ প্ৰেৰিত কৰাত কাৰ্যকৰী। অৱশ্যে, আন প্ৰতিটো শব্দৰ সৈতে লিংক যোগ দিয়াৰ ভুল নকৰিব।

পৃষ্ঠাত মান যোগ কৰা পৃষ্ঠাবোৰৰ সৈতে লিংক কৰক। অন্যথা, পৃষ্ঠাটো বিশৃংখল আৰু অপেছাদাৰী যেন লাগিব।

সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ ৰণনীতি টো হ’ল আপোনাৰ সমলৰ সৈতে প্ৰাসংগিক পৃষ্ঠাবোৰৰ সৈতে লিংক কৰা। উদাহৰণ স্বৰূপে, এছ.ই.ও.-ৰ এটা প্ৰবন্ধকেৱল এছ.ই.ও. আলোচনা বা ব্যাখ্যা কৰা পৃষ্ঠাবোৰৰ সৈতে সংযোগ কৰিব লাগে, আন বিষয়বোৰ ব্যাখ্যা কৰা পৃষ্ঠাবোৰৰ সৈতে নহয়।

11. হস্তক্ষেপকাৰী বিজ্ঞাপনসমূহ বিলোপ কৰক

আমি বিজ্ঞাপন ভাল পাওঁ, সেইবোৰে ৱেবছাইটবোৰক ধন উপাৰ্জন কৰাত সহায় কৰে আৰু নিৰ্দিষ্ট সামগ্ৰী আৰু সেৱাৰ প্ৰচাৰৰ বাবে ব্যৱহাৰ কৰিব পাৰি। কিন্তু, সত্যটো হ’ল যে বিজ্ঞাপনবোৰ হস্তক্ষেপকাৰী হ’ব পাৰে। এইকাৰণে বহু সংখ্যক ইণ্টাৰনেট ব্যৱহাৰকাৰীয়ে বিজ্ঞাপন ব্লকাৰ ব্যৱহাৰ কৰে।

দৰ্শনাৰ্থীসকলে এনে এক ছাইটত থাকিব বিচাৰে যিয়ে এক হস্তক্ষেপ নকৰা অভিজ্ঞতা প্ৰদান কৰে। আমি পৰামৰ্শ দিওঁ যে আপুনি স্থানীয় বিজ্ঞাপন ব্যৱহাৰ কৰিব কিয়নো সেইবোৰে ব্ৰাউজিং অভিজ্ঞতাক প্ৰভাৱিত নকৰে আৰু লগতে যথেষ্ট কাৰ্যকৰী।

এনে বিজ্ঞাপন নিদিব য’ত দৰ্শনাৰ্থীসকলে তথ্য বিচাৰিব পাৰে, অৰ্থাৎ: সন্ধান বাকচ, সমল এলেকা, আৰু মেনু বাৰ।

12. প্ৰস্থান পপআপ ব্যৱহাৰ কৰক

সংযোজিততা বৃদ্ধি কৰাৰ এক ভাল উপায় হ’ল প্ৰস্থান-অভিপ্ৰায় পপআপ ব্যৱহাৰ কৰা। এইবোৰ কেৱল পৰিত্যক্ত ব্যৱহাৰকাৰীসকলক লক্ষ্য কৰাৰ বাবেই ব্যৱহাৰ কৰা নহয়, কিন্তু ব্যস্ততা বৃদ্ধিকৰাতো কাৰ্যকৰী প্ৰমাণিত হৈছে।

“মানুহবোৰ ক্ৰমান্বয়ে পপআপৰ প্ৰতি অসহিষ্ণু হৈ পৰিছে। যদি আপুনি সেইবোৰ ব্যৱহাৰ কৰি আছে, দুবাৰ চিন্তা কৰক, তাৰ পিছত আপোনাৰ বাউন্সৰ হাৰ পৰীক্ষা কৰক আৰু পুনৰ চিন্তা কৰক।”

মূল কথাটো হৈছে এটা প্ৰস্তাৱ প্ৰস্তুত কৰা যাক প্ৰতিৰোধ কৰা কঠিন।

ব্যক্তিগতকৰণ ব্যৱহাৰ কৰক আৰু আপোনাৰ ছাইটত গ্ৰাহকৰ অভিজ্ঞতাৰ ওপৰত আধাৰিত কৰি এটা অফাৰ দিয়ক।

উদাহৰণ স্বৰূপে, যদি তেওঁ এটা নিৰ্দিষ্ট সামগ্ৰী দেখিছিল, দোকানত কিমান কম বাকী আছে তাক আলোকপাত কৰক বা ইয়াত ৰেহাই প্ৰদান কৰক।

শেষ শব্দ

গতিকে বন্ধুসকল, এইটো বাউন্স ৰেট কি হে আছিল। মই আশা কৰোঁ আপুনি আজিৰ প্ৰবন্ধটো ভাল পাইছে। যদি আপুনি আজিৰ এই প্ৰবন্ধটো ভাল পায়, তেন্তে নিশ্চিতভাৱে ইয়াক আপোনাৰ বন্ধুবৰ্গৰ সৈতে ভাগ বতৰা কৰক আৰু লগতে ৱেবছাইটটোৰ অধিসূচনা ঘণ্টা অন কৰক যাতে অনাগত সময়ত, আপুনি কোনো প্ৰবন্ধ বাদ নিদিয়ে কিয়নো আমি আপোনাৰ বাবে দৈনিক এনে সহায়ক প্ৰবন্ধ আনি থাকোঁ। যদি আপোনাৰ এই প্ৰবন্ধটোৰ সৈতে সম্পৰ্কিত কোনো সমস্যা আছে, আপুনি আমাৰ ওপৰত মন্তব্য দিব পাৰে আৰু আমাক সুধিব পাৰে, আমি আপোনাৰ সমস্যাসমাধানৰ বাবে যথাসাধিকাৰ চেষ্টা কৰিম, ধন্যবাদ।

Leave a Reply
You May Also Like
Read More

ইণ্টাৰনেটৰ ওপৰত ৰচনা| Essay On Internet

আজিৰ প্ৰবন্ধটোত নমস্কাৰ বন্ধুসকল আমি এই প্ৰবন্ধটোত ইণ্টাৰনেটত প্ৰবন্ধটো চাবলৈ গৈ আছোঁ, আমি ইণ্টাৰনেটৰ বিষয়ে সম্পূৰ্ণ তথ্য দিছো।…
Read More
Read More

Advantages of Internet in Assamese|অসমীয়াত ইন্টাৰনেটৰ সুবিধা

ইণ্টাৰনেটৰ সুবিধা! আপুনি কেতিয়াবা কল্পনা কৰিছেনে যে ইণ্টাৰনেট নাথাকিলে আপোনাৰ কি হ’লহেঁতেন? আমি জানো যে আপুনি নিশ্চয় কেতিয়াও…
Read More
Read More

LogiLDA.dll Missing Error, How to Fix It?|পিডিএফ ফাইল কেনেদৰে সম্পাদনা কৰিব (1 মিনিটত অনলাইন)

যদি আপুনি আপোনাৰ যিকোনো পিডিএফ ফাইল সম্পাদনা কৰিব বিচাৰে, ফটো, পাঠ বা ইয়াত থকা যিকোনো বস্তু বিলোপ বা…
Read More
Read More

ফেচবুক প্ৰ’ফাইল এটা পৃষ্ঠালৈ কেনেদৰে ৰূপান্তৰ কৰিব|How to convert a Facebook profile to a page

facebook page to profile in hindi কেনেকৈ ৰূপান্তৰ কৰিব? ফেচবুকৰ প্ৰফাইল পেজ কেনেকৈ সলনি কৰিব? বা কেনেকৈ ধৰ্মান্তৰিত…
Read More
Read More

মোবাইলৰ পৰা জিমেইল পাছৱৰ্ড কেনেদৰে সলনি কৰিব?|How to change Gmail password from mobile?

মোবাইলৰ পৰা জিমেইল পাছৱৰ্ড কেনেদৰে সলনি কৰিব? জিমেইল আইডি বেছিভাগ লোকে তেওঁলোকৰ লেপটপ, কম্পিউটাৰ আৰু ম’বাইলত জিমেইল এপ্লিকেচনৰ…
Read More
Read More

ফায়াৰৱালৰ পিছফালৰ পৰা ৱেবপৃষ্ঠা এটা কেনেদৰে আনব্লক কৰিব লাগে|How to Unblock a Webpage from Behind a Firewall

এটা ফায়াৰৱালৰ আঁৰৰ পৰা এটা ৱেবপেজ আনব্লক কৰাৰ 10 উপায়এটা ফায়াৰৱালৰ পিছফালৰ পৰা ৱেবপেজসমূহ আনব্লক কৰিবলে আপুনি ব্যৱহাৰ…
Read More